تاریخ : 1398,جمعه 28 تير14:38
کد خبر : 68270 - سرویس خبری : سیاسی

کارنامه غیرقابل قبول وزارت خارجه در حمایت از شیخ زکزاکی



در راستای حمایت از شیخ زکزاکی؛

 

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی مشهد در حمایت از شیخ ابراهیم زکزاکی خطاب به وزارت آموزش و پرورش بیانیه داد.


متن این بیانیه به این شرح است:

کَتَبَ اللَّهُ لَأَغْلِبَنَّ أَنَا وَرُسُلِی إِنَّ اللَّهَ قَوِیٌّ عَزِیزٌ
ﺧﺪﺍ ﻣﻘﺮّﺭ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ بی ﺗﺮﺩﻳﺪ ﻣﻦ ﻭ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮﺍﻧﻢ ﭘﻴﺮﻭﺯﻳﻢ. ﻫﻤﺎﻧﺎ ﺧﺪﺍ ﻧﻴﺮﻭﻣﻨﺪ ﻭ ﺗﻮﺍﻧﺎی ﺷﻜﺴﺖ ﻧﺎﭘﺬﻳﺮ ﺍﺳﺖ. (سوره مجادله،٢١)

در چند هفته گذشته، خبر مسمومیت عالم وارسته و خاکی شیخ ابراهیم زکزاکی قلب بیداردلان و اهتمام داران نسبت به امور مسلمانان را جریحه دار کرده است. ایشان به همراه همسرشان بیش از سه سال است که در شرایط سختی محبوس هستند، حبسی که با حمله ارتش نیجریه به شهر زاریا و حسینیه بقیه الله (عج) و کشته شدن تعداد زیادی از شیعیان از جمله سه پسر ایشان شروع شد و همچنان با مسمومیت شدیدشان که به دلیل خارج نشدن گلوله از بدنشان عود کرده است و ضعف شدید بینایی و سکته این مجاهد ادامه دارد.

از همان ابتدا انتظاری از نهاد‌های صهیونیستی حقوق بشری نمی‌رفته و نمی‌رود چرا که عامل این جنایات استعمار چندصدساله کشور‌های اروپایی بالاخص انگلیس خبیث در این کشور، استکبار جهانی به رهبری آمریکا و در عیان حمایت وهابیت کثیف است.

علت اینکه مخاطب این بیانیه وزارت خارجه نیست و وزارت آموزش و پرورش می‌باشد، سه نکته است:

اولا وزارت خارجه فعلی در این شش سال کارنامه قابل قبولی در دفاع و حمایت از شیعیان و جنبش‌های شیعی سراسر جهان نداشته است، گو اینکه این بزرگواران علقه بیشتری به جهان غرب نسبت به جهان اسلام دارند.

دوما شیخ ابراهیم زکزاکی به عنوان یک مربی بزرگ که با کمترین امکانات تبلیغاتی با تکیه بر منطق حسینی (ع) بیش از بیست میلیون شیعه تربیت کرده است، شخصی واجب التعظیم است و درخور است این وزارت که عهده دار تعلیم و تربیت کشور می‌باشد، از این معلم حسینی تجلیل کند و در حمایتش اقدامات جدی انجام دهد.

سوما حضرات وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی که سال هاست در حال سندنویسی و فلسفه بافی هستند، در اولین فرصت از این مجاهد که جون وار در خدمت مکتب حسینی و تبلیغ آنهاست، بپرسند چگونه با کمترین امکانات رسانه‌ای و مالی و مادی اینگونه مردم را معتقد به ارزش‌های اسلام شیعی و انقلاب اسلامی کرده است.

در پایان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی مشهد ضمن محکومیت اقدامات شنیع و سبعانه دولت نیجریه و سکوت مجامع حقوق بشری، سلامتی و طول عمر شیخ ابراهیم زکزاکی، معلم بزرگ آفریقا، و همچنین پیروزی و نصرت شیعیان نیجریه را از خداوند متعال خواستار است.


منبع : خبرگزاری دانشجو