تاریخ : 1398,شنبه 05 مرداد14:18
کد خبر : 68455 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

سهام عدالت ایثارگران اینگونه باید باشد؟!



اکبر پناهی راد - در شروع ثبت نام سهام عدالت! بنا به مصلحتی در دولت و برای ارج نهادن به زحمات کلیه خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران، مبلغ تعیینی برای افراد 10000000 ریال تعیین گردید!

بعد از انتظار طولانی 10سال بیشتر؛ مبلغ حداقلی افراد جامعه نیز، به جانبازان و خانواده آنها تعلق نگرفت و از سرصدقه مسئولین بنیاد و دولت نامحترم حسن روحانی! مبلغ 4120000 ریال برای ضعیف ترین و محتاج ترین جامعه یعنی جانبازان و ... تعیین گردید؛ آن هم با هزاران منّت و نق ونق؛ وباکمال بی شرمی و بی حیایی مسئول سهام بی عدالتی تخصیصی؛ که فرمودند ما ازاین کارها نخواهیم کرد که حق!! نمیدانم کدام حق؛ لابد حق ِ دزدان بیت المال را به ... فلانیها! بدهیم! عالی جناب آقای شهیدی ؛ خوابید ویا بیدار؟

شما آنجا برای چه و برای چه کسی و از حق وحقوق کدام افراد دفاع میکنید!؟ این کدامین عدالت است ؟که به نام .... برگه سهام را 2 برابر برای جانبازان اعلام و در عمل بعداز 10؛ 12سال ؛ نصف آن را هم برای ما قائل نشدید ؛از خواب گرانِ گران بیدار و به خاطرخدایی، اگر دارید و می شناسید از حق وحقوق جانبازان بینوا وبیچاره که دستشان به جایی نمی رسد دفاع نمایید و اگر انسانید و غیرت انسانی و از همه مهمتر (غیرت وشرف سیّدی ) دارید دراین مورد اقدام فرمایید.


کد خبرنگار : 20