تاریخ : 1398,یکشنبه 06 مرداد15:40
کد خبر : 68483 - سرویس خبری : فضای مجازی

واعدوا لهم مااستطعتم من قوه را بفهمیم!



به نقل از حسین آزاد - پیام یکی ازدوستان از مکه مکرمه که آن را روز جمعه چهارم مرداد ۹۸ ارسال کردند:

حدود 20 روز است عربستان هستم و چه در مدینه و چه در مکه برخوردهای عجیبی با ما ایرانی ها می شود، این مطلبی که عرض می کنم خارج از تعصب و جانبداری است. بعد از شکار پهپاد امریکا و ایستادگی در مقابل تهدیدهای امریکا و در ادامه ضبط کشتی انگلیسی عجیب حرمت و عزت ایرانی ها بالا رفته است به طوری که یمنی های شاغل در عربستان چه زیدی و چه سنی و...، به ما که می رسند از لفظ برادر و همشهری استفاده می کنند. دیروز در نماز ظهر بیت الله الحرام دو اندونزیایی در کنارمان بودند وقتی ملیتشان را سئوال کردیم و ملیت خود را گفتیم علامت اوکی و بعدخم شدند دستمان را ببوسند.

یک مرد فلسطینی سنی در نماز مغرب کنارمان بود و وقتی گفتم ایرانی هستم دست بر روی قلبش قرار داد و به عربی گفت در قلب ما جای دارید و علامت ok را نشان داد. از پاکستانی ها و بنگلادشی که نگو، که چقدر بامحبت و به ایرانی عشق می ورزند و روزانه که با هرکدام برخورد می کنیم، همه اش محبت و احترام است و از ایرانی بودنم احساس غرور می کنم.

 عربستان هم که کشتی ایران را آزاد کرد و نماینده عربستان تا آلان دوبار است اعلام می کند خواهان روابط دیپلماتیک و حسن همجواری است که بعد از تصرف کشتی انگلیسی اتفاق افتاد. مثل اینکه قدرت داشتن و زبان زور بهتر جواب می دهد و وسیله خوبی برای رسیدن به حقوق ضایع شده ما می باشد!!!

اینجاست که بیشتر به عظمت این آیه قرآنی واعدوالهم مااستطعتم من قوه... " آیه۶۰ سوره انفال" که آرم روی سینه نیروهای سپاه پاسداران است پی می بریم!!!

دم بچه های سپاه گرم که همیشه اسمشون توی کارهای خیر و مثبت میاد و هرجا هستن منشاء خیر و برکت و فقط به سربلندی کشور و میهنشون فکر میکنن.

این متن رو یکی ازدوستام فرستاده که تقدیمتون کردم.


کد خبرنگار : 23