تاریخ : 1398,سه شنبه 08 مرداد12:31
کد خبر : 68522 - سرویس خبری : استان ها

نام‌گذاری میادین اردبیل به نام شهدای ارتش



در نشست هم افزایی فرهنگ ایثار و شهادت با حضور رییس سازمان حفظ آثار ارتش و شهردار اردبیل، موافقت شد یکی از میادین این شهر به نام شهدای ارتش نام‌گذاری شود.

http://www.defapress.ir/files/fa/news/1398/5/7/767175_183.jpg

نشست هم افزایی فرهنگ ایثار و شهادت بین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و شهردار استان اردبیل برگزار شد.

در این نشست راه‌های مختلف هم‌افزایی و استفاده از توانمندی‌های 2 نهاد پیرامون نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بصیرت افزایی در سطح جامعه مورد تبادل نظر قرار گرفت.

در این دیدار که با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا فولادی رییس سازمان حفظ آثار ارتش، لطف‌اللهیان شهردار اردبیل، سرهنگ سلیمانیان و ناخدا صمدی پیشکسوت دفاع مقدس از استان اردبیل و جمعی از فرماندهان برگزار شد در گام نخست نام‌گذاری میدان شهرک سینا به نام شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد توافق قرار گرفت.

امیر فولادی در این نشست بیان کرد: تقدیم بیش از هزار 250 شهید از ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان اردبیل نشانه تدین و ولایت مداری مردم این خطه از ایران اسلامی است که نشان از اخلاص آنان دارد.

در ادامه لطف‌اللهیان شهردار استان اردبیل با بیان نقش مهم ارتش در دفاع از نظام مقدس اسلامی و کشور بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در استان در جهت به تصویر کشیدن چهره زیبای شهدای گرانقدر ارتش تاکید کرد.


منبع : دفاع پرس