تاریخ : 1398,سه شنبه 08 مرداد12:37
کد خبر : 68525 - سرویس خبری : اخبار

نماز شکر فرمانده پس از حمله منافقین



امیر سرتیپ دوم «غلامحسین دربندی» یکی از همرزمان شهید سپهبد «علی صیاد شیرازی» در هیئت معارف جنگ، با بیان این‌که عملیات «فروغ جاویدان» احمقانه‌ترین عملیاتی بود که نظام استکباری علیه ما طراحی کرد و توسط مزدوران خود یعنی منافقین به مرحله اجرا رساند، اظهار داشت: این‌که در عملیات «مرصاد» که در مقابله با عملیات «فروغ جاویدان» انجام شد، چه گذشت، مطالب بسیاری بیان شده است؛ اما موضوع مهم‌تر، داغی است که فرماندهی «صیاد شیرازی» در این عملیات بر دل استکبار جهانی خصوصا منافقین گذاشت و باعث شد تا آن‌ها همیشه به دنبال این باشند که از «صیاد شیرازی» انتقام بگیرند.

نماز شکر فرمانده عملیات «مرصاد» پس از حمله منافقین/ «صدام» از «رجوی» برای ترور «صیاد شیرازی» تقدیر کرد

وی افزود: در ۲۱ فروردین سال ۷۸ در توطئه‌ای که منافقین انجام دادند، موفق شدند این رزمنده دلاور را به شهادت برسانند و بعد از شهادت وی در اطلاعیه‌ای که صادر کردند و از رادیو‌های بیگانه پخش شد، اعلام کردند که ما انتقام عملیات «مرصاد» را گرفته‌ایم؛ لذا معلوم بود که داغ بزرگی بر دل آن‌ها نشسته است.

امیر دربندی با تأکید بر این‌که منافقین در عملیات «فروغ جاویدان» جنایات زیادی را انجام دادند که روی داعشی‌ها را هم سفید کردند، گفت: بعد از ترور شهید «صیاد شیرازی» یک نامه‌ای به دست ما رسید که مربوط به استخبارات عراق بود، در این نامه «الجنابی» وزیر فرهنگ حکومت «صدام» نوشته بود، «صدام» به فرزند خود دستور داد تا به «رجوی» تلفن بزند و در این تماس تلفنی از «رجوی» بابت ترور «صیاد شیرازی» تشکر کرده بود و گفته بود که من را با این کار خود خوشحال کردی؛ چراکه این افسر جوان ایرانی کاری کرده بود که تمام آرزو‌های من را بر باد داده بود.

وی ادامه داد: حتی در آن نامه آمده بود که پرونده «صیاد شیرازی» روی میز «صدام» باز بود و روی آن عکسی بود که در آن فرماندهان سپاه و ارتش خصوصا «صیاد شیرازی» وجود دارند و درحال بررسی نقش وضعیت هستند.

امیر دربندی خاطرنشان کرد: مشخص بود که بعثی‌ها هم بسیار به عملیات «فروغ جاویدان» دل بسته و به آن امیدوار بودند و با شکست منافقین در این عملیات، تمام امید‌ها و آرزو‌های آن‌ها نیز بر باد رفت و شهید «صیاد شیرازی» توانست با یک هدایت، طراحی و سازماندهی خوب، عملیات «فروغ جاویدان» را درهم بشکند و منافقین را به درک واصل کند.

نماز شکر فرمانده عملیات «مرصاد» پس از حمله منافقین/ «صدام» از «رجوی» برای ترور «صیاد شیرازی» تقدیر کرد

وی تصریح کرد: وقتی در ستاد کل نیرو‌های مسلح به «صیاد شیرازی» خبر دادند که منافقین آمده‌اند و برخی مناطق مانند «کرند»، «اسلام‌آباد غرب» و... را اشغال کرده‌اند، وی نماز شکر خواند؛ وقتی که گفتیم چرا نماز شکر خواندی؟ گفت: یک منافق وقتی در کشور ما یک ترور انجام می‌دهد، باید همه دستگاه‌های اطلاعاتی، نظامی و قضایی دنبال این باشند که این قاتل را دستگیر و محاکمه کنند؛ اما امروز خداوند متعال این منافقین را دسته‌دسته در تیررس ما گرفتار کرده است که ما بتوانیم آن‌ها را به درک واصل کنیم.

امیر دربندی گفت: شهید «صیاد شیرازی» وقتی به منطقه کرمانشاه وارد شد یک مأموریت و عملیات «مرصاد» را سازماندهی کرد که توانست طومار زندگی منافقین را در هم بپیچد و آن‌ها را با همه ادوات، تجهیزات و نقشه‌های‌شان نابود کند.

 

 


منبع : دفاع پرس