تاریخ : 1398,چهارشنبه 09 مرداد12:50
کد خبر : 68543 - سرویس خبری : اخبار

منافقین دست و پا می‌زنند تا خودشان را سرپا نگه دارند



امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش، با اشاره به دیدار «مریم رجوی» با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: منافقین یک سازمان مطرود و فراموش شده‌ای هستند که دست و پا می‌زنند تا خودشان را اثبات کنند؛ آن‌ها بعد از عملیات «مرصاد» ضربه بسیار سنگینی خوردند و از فاز نظامی خارج شدند و امروز تلاش می‌کنند که با کمک حامیان خود در مجلس آمریکا و سایر نقاط جهان به‌ویژه رژیم صهیونیستی، خودشان را سرپا نگه دارند و این به نوعی کمک‌خواهی و استمداد است از کسانی که آن‌ها را حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

منافقین دست و پا می‌زنند تا خودشان سرپا نگه دارند

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی یکی از حامیان منافقین بود و منافقین دستوارت این رژیم را کشور اجرا می‌کردند و قطعا سرنوشتی که برای آن‌ها رقم خورده، برای رژیم اسرائیل هم رقم می‌خورد.

شهید «صیاد شیرازی» در عملیات «مرصاد» نقشی راهبردی داشت

امیر پوردستان با اشاره به نقش شهید «علی صیاد شیرازی» در عملیات «مرصاد»، اظهار داشت: نقش این شهید والامقام در عملیات «مرصاد»، یک نقش کلیدی، سازنده و راهبردی بود؛ حضور شهید «صیاد شیرازی» در عملیات «مرصاد» موجب شد تا نیروهایی که پراکنده بودند، نظم پیدا کنند و به صورت دقیق دربرابر حرکت مناقین قرار بگیرند.

وی افزود: نظم، انسجام و هماهنگی که شهید «صیاد شیرازی» در نیروهای ارتش، سپاه و نیروهای مردمی در زمین و هوا به‌وجود آورد، موجب شد تا ما در عملیات «مرصاد» موفقیت بزرگی را کسب کنیم.

 


منبع : دفاع پرس