تاریخ : 1398,شنبه 12 مرداد17:30
کد خبر : 68556 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

۵۰ هزار رزمنده بیمه می شوند


۵۰ هزار رزمنده بیمه می شوند

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از قول مساعد سازمان بیمه تامین اجتماعی (ساتا) برای بیمه شدن ۵۰ هزار رزمنده معسر خبر داد.

فاش نیوز - رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از قول مساعد سازمان بیمه اجتماعی (ساتا) برای بیمه شدن 50 هزار رزمنده معسر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست مشترک فراکسیون ایثارگران با مسئولان سازمان بیمه تامین اجتماعی نیروهای مسلح، در خصوص آخرین تصمم گیری ها در مورد وضعیت رزمندگان معسر اظهار داشت: مطالب زیادی را در این جلسه مطرح کردیم که بیش از 42 مورد مربوط به جامعه ایثارگری است.

وی افزود: در این نشست هم آقای شهیدی و هم نمایندگانی از ساتا آمده بودند که از طرف ساتا در مورد رزمندگان معسر صحبت شد و رئیس بنیاد شهید هم در مورد بیمه تکمیلی و درمان و بسیاری از مسائل ایثارگران صحبت کرد.

 سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای شهیدی در این نشست گفت که ما در در مورد مسائل ایثارگران درهیئت دولت درگیر شدیم و کلی سر و صدا کردیم و قرار شد که روز چهارشنبه به ما پاسخ نهایی را بدهند. همچنین نسبت به سایر مسائل ایثارگران قرار شد که ما هفته ای یکبار جلسه داشته باشیم و موضوعات مبتلا به رزمندگان معسر را پیگیری کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: مسئولان بنیاد شهید در این نشست متوجه شدند در حالی که ساتا اعلام کرده می خواهد 50 هزار نفر از رزمندگان معسر را بیمه کند، اما آنها زیر بار این بیمه ای که الان دارند مانده اند و بایستی تلاش کنند و به دنبال اعتبارات بیشتری بروند.

به گفته رییس فراکمسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، در پایان این نشست قرار شد از این به بعد تا نیمه آذر (زمان ارائه  بودجه به مجلس) به صورت مداوم جلسات مشترک با بنیاد و ساتا برگزار گردد تا این مشکلات جامعه ایثارگری حل و فصل و برطرف شود.


کد خبرنگار : 18