تاریخ : 1398,پنجشنبه 10 مرداد19:18
کد خبر : 68583 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

سنوات پاداش پایان خدمت فرهنگیان را بدهید



ارادتمند تقی آبادی سیدعلی 70% دفاع مقدس- امروز سرپرست وزارت آموزش وپرورش اعلام کرد که سنوات پاداش پایان خدمت فرهنگیان در شهریورماه سال جاری (98)در دو مرحله اوایل ماه و اواخر ماه پرداخت می گردد.

  ماکه درشهرستان زندگی می کنیم وحتی 10کیلومتر آن هم با خودرو برایمان سخت و طاقت فرساست چجور می توانیم بیش از هزار کیلومتر راه را به تهران آمده تازه آیا بتوانیم با رئیس بنیاد شهید امورایثارگران ملاقات کنیم!؟ چطور یک سرپرست خودمونی بگم زورش بیشتر وحرفش بُرنده تر است. از نماینده محترم مقام معظم رهبری، معاونت ریاست جمهوری و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران می باشدکه جناب حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش همانطورکه اشاره داشته همکارانش را حق وحقوق قانونیشان را پرداخت نماید ولی جناب حاج آقای شهیدی نمیتواند یا نمی خواهدبه مرّقانون عمل نماید.

 همانطور که مستحضرید سربازان وظیفه ازکارافتاده کلی ارتش همطرازبانیروهای پایور آن هم با2رتبه بالاترپس از 30سال سنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی بایستی پرداخت گردد. جسارتاً اشاره ای داشته باشم به 2 رتبه بالاتر جانبازان از کار افتاده کلی ارتش.

بنده تا تیرماه سال 1396 حقوقم را ارتش پرداخت می کرد و اتفاقاً در قسمت دریافتی ها قید شده بود 2 رتبه بالاتر ولی در طول بیش از 3 دهه ریالی ازاین بابت به حساب بنده واریز نگردید و ازمرداد ماه سال1396 کلاً حقوقم تحت عنوان حالت اشتغال به بنیاد شهید و امور ایثارگران انتقال پیداکرد.

ازطرفی جسارتاً عین مطلب را درسایت ایثارگران برای جناب حاج آقای شهیدی گذاشته و توضیحاتی ارائه داده در جواب بنده فقط یک کلمه عنوان شده بود. چنانچه از زمان اعزام به خدمتم لحاظ گردد تاریخ اعزامم مورخ1363/12/18نزدیک به 35 سال گذشته چنانچه از زمان محروحیتم لحاظ گردد مورخ1365/7/9 و چنانچه از زمان کمیسیون احراز درصدجانبازی لحاظ گردد 1367/10/8 میباشد نزدیک به 31 سال گذشته.

  لطفاً دراین خصوص خواهشاً پیگیری نموده تادر کوتاهترین زمان ممکن و در اسرع وقت سنوات پاداش پایان خدمت و طلب ذخیره مرخصی ام را پرداخت کنند چراکه دو فرزند پسرم که دارای تحصیلات دانشگاهی می باشند ولی بیکار لااقل بتوانندبا مبلغ پاداش پایان خدمت و طلب ذخیره مرخصی بنده برای خودکاری دست و پا کنند.

قبلاً ازبذل توجه وعنایتی که خواهیدداشت کمال تشکر را دارم.


کد خبرنگار : 20