تاریخ : 1398,یکشنبه 13 مرداد15:00
کد خبر : 68653 - سرویس خبری : اخبار

مصمم‌تر شدن سپاه در سیلی‌زدن به قدرت‌های شیطانی



نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌از گذشته تا به حال مورد بغض و کینه عمیق دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی‌قرار گرفته است و بارها تحریم شده و مکرراً آماج خصمانه‌ترین اقدامات و اظهارنظرهای غربی‌ها واقع شده است. از جمله جدیدترین توطئه‌ها آن بود که کاخ سفید در آغاز سال 1398 و در آستانه روز پاسدار در بیانیه‌ای رسماً برنامه دولت خود برای اضافه‌کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ به فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» را اعلام کرد.

ماهیت و کارنامۀ مقدس، درخشان و نورانی سپاه
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌فرزند انقلاب و مظهر اقتدار است. پاسداران قهرمان و سلحشور نماد شور و شعور اسلامی ‌و ارادۀ انقلابیِ ملت قهرمان و شهیدپرور ایران هستند.
سپاه محل عروج و پلۀ پروازِ شهدای والامقام و اعلاء‌مرتبه‌ای همچون سید محمدعلی جهان‌آرا، محمدابراهیم همت، محسن حججی، سردار محمدعلی الله‌دادی، سردار حسین همدانی و... است.
سپاه همان نیروی مقدسی است که دو جملۀ تاریخی و دو یادگار کم‌نظیر از بنیانگذار انقلاب اسلامی ‌به همراه دارد: «اى کاش من هم یک پاسدار بودم» و «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

مصمم‌تر شدن سپاه در سیلی‌زدن به قدرت‌های شیطانی
اخیراً نیز دو حماسه بزرگ ملی به‌دست سپاهیان مؤمن و سرافراز رقم خورد که عبارت است از: انهدام پهپاد فوق‌پیشرفته و گرانقیمت و رادارگریزِ گلوبال‌هاوکِ آمریکا در حال جاسوسی در آسمان ایران و توقیف نفتکش انگلیسی در آب‌های ایران در تنگه هرمز در پاسخ به دزدی دریایی انگلیسی‌ها در ماجرای توقیف کشتی ایرانی در جبل‌الطارق و درست سه روز پس از اعلامِ رهبری مبنی بر بی‌جواب نگذاشتنِ این خباثت.
این اقدامات دشمن‌شکن سپاه ثابت کرد توطئه‌های دشمنان نه تنها خللی در عزمِ انقلابیِ سپاه قهرمان ایجاد نمی‌کند بلکه سپاهیان باایمان و ولایتمدار را در دفاع از اسلام و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ‌و سیلی‌زدن به قدرت‌های خبیث و شیطانی مصمم‌تر می‌کند.
و سرانجام سپاه پاسداران سپاهی است حسینی که افتخارش این است که سالروز میلاد امام حسین(ع) روز پاسدار نامگذاری گردیده است و شعار مقدسش «و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه» است.

کارنامۀ سیاه و ننگین دشمنان سپاه
حال ببینیم کارنامۀ دشمنان و توطئه‌گران علیه این نهاد مقدس و پاسدارانِ مؤمن و انقلابی‌اش چگونه است؟
آمریکای جنایتکار و جهان‌خوار و انگلیس خبیث و اسرائیل ِ‌اشغالگر و‌ تروریست سیا‌هه‌ای طولانی و بلندبالا در تجاوز، خون‌خواری، استعمار و استثمار ملت‌های مظلوم اعم از مسلمان و غیرمسلمان در سرتاسر جهان دارند و در عرصه ‌تروریسم نیز دنیا از آمریکا و اسرائیل ‌تروریست‌تر و ‌تروریست‌پرورتر سراغ ندارد.
مرور چنین کارنامه و سیاهه‌ای و مقایسه آن با ماهیت و عملکرد نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌دلیل توطئه‌ها علیه سپاه و توطئه اخیر آمریکا را روشنتر و به قول معروف «تابلو» می‌کند.  
ریشه‌ها و اهداف توطئه
ناگفته پیداست که توطئه مورد بحث در راستای حمایت و پشتیبانی از گروه‌های‌تروریستی مورد حمایت واشنگتن که در کشورهای جهان پراکنده‌اند است.
مهم‌ترین مقصود این توطئه خدمت به اسرائیل، اثرگذاری بر انتخابات اسرائیل و کمک انتخاباتی به نتانیاهو و در یک کلام توطئه صهیونیست‌هاست.‌ترامپ بار دیگر ثابت کرد که دولتمردان آمریکایی عاشق سینه‌چاک، غلام حلقه به‌گوش و نوکران تمام‌عیار صهیونیست‌های غاصب، ‌اشغالگر و جنایتکاری هستند که تنها مصداق روشن و بی‌چون و چرای ‌تروریسم دولتی و سازمانی در جهان می‌باشند. ریشه صهیونیستی داشتن این توطئه آن‌قدر واضح است که خود آمریکایی‌ها هم به آن اعتراف کرده‌اند تا آنجا که پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا تصریح کرد سپاه پاسداران را به‌خاطر اسرائیل ‌تروریستی اعلام کردیم.
تلاش‌های ناکام رئیس‌جمهور احمق آمریکا و سیاستمداران‌تروریست کاخ سفید بر ضد سپاه دلیل روشن و آشکاری است در این نکته که جمهوری اسلامی‌ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌تمامی‌توطئه‌های آمریکا و مستکبران جهان و دنباله‌های کثیف و جنایتکارشان را با شکست‌های پی‌در‌پی، مفتضحانه و دردناکی مواجه کرده و سیلی‌های محکم نواخته‌اند به‌گونه‌ای که هنوز جای سرخی سیلی‌ها باقی و بر داغ بی‌آبرویی‌های آن همچنان بر جبین خونخواران عصر حاضر ملاحظه می‌گردد.
سپاه پاسداران به مثابه نیروی واکش سریعی است که دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ‌و دست‌نشاندگان استکبار جهانی را خنثی و دفع کرده است و در حماسه‌هایی همچون نابودی ضدانقلاب و منافقین در داخل ایران، پیروزی بر رژیم بعث عراق و همپیمانانش، شکستِ بزرگ‌ترین خطر‌تروریستیِ حال حاضر جهان یعنی داعش و‌تروریست‌های تکفیری و حامیان و پشتیبانانشان، نقش‌آفرینیِ پررنگ، تعیین‌کننده و کم‌نظیری داشته است و بارها و بارها عامل به این دستور مقدس بوده است که: «کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا».

«نه» ایران و جهان به اقدام آمریکا علیه سپاه
اقدام حقارت‌آمیز و سخیف کاخ سفید در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌که نهاد رسمی‌و قانونی کشورمان است در فهرست گروه‌های ‌تروریستی واکنش‌های فراوانی را در داخل و خارج کشور به همراه داشت. اقدامی‌که از ضعف و زبونی آمریکا و نیروهای تحت امرش در برابر سپاه و دیگر نیروهای مسلح کشورمان حکایت می‌کند.
به فاصله کوتاهی از اقدام احمقانه و سخیف دولت آمریکا در قراردادن نام سپاه در فهرست گروه‌های ‌تروریستی موج حمایت‌های مردم و مسئولان در داخل و طوفانِ مخالفت‌های مردمی، نهضت‌های آزادی‌بخش و دولت‌های مختلف با این تصمیم در سطحی بسیار گسترده به راه افتاد و همچنان ادامه دارد به‌گونه‌ای که این توطئه به سندی دیگر برای اثبات بی‌اعتباری آمریکا در منطقه و جهان تبدیل شد.
# من_هم_یک_پاسدارم
این توطئه علاوه بر واکنش‌هایی که در بین رسانه‌‌ها و شخصیت‌های داخلی و خارجی داشت، با واکنش شدید کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز رو‌به‌رو شد به‌طوری که هشتگ #من_هم_سپاهی_ام   و یا #من_هم_یک_پاسدارم در فضای مجازی به راه افتاد.
از جمله شعارهایی هم که مردم در راهپیمایی بعد از نخستین نماز جمعه بعد از توطئه‌ ترامپ دادند این بود که: «جانم را فدای سپاهی می‌کنم» و «با دم شیر بازی نکن».
مکر آمریکا به خودش برمی‌گردد
بهترین افشاگری و دندان‌شکن‌ترین پاسخ را رهبر معظم انقلاب اسلامی‌به این توطئه آمریکایی-  صهیونیستی فرمودند. ایشان در 20/01/1398 در دیدار جمعی از پاسداران به مناسبت سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، سپاه را یک دستگاه برجسته و در خط مقدم مواجهه با دشمن در میادین گوناگون برشمردند و فرمودند: سپاه هم در میدان عملیاتی و مقابله با دشمن در مرزها و حتی چند هزار کیلومتر دورتر در اطراف حرم حضرت زینب(س) پیش‌قدم است و هم در میدان مقابله سیاسی با دشمن.
رهبر انقلاب اسلامی‌کینه آمریکایی‌ها از سپاه را ناشی از همین مسئله دانستند و افزودند: آمریکایی‌ها به خیال خود علیه سپاه و در واقع علیه انقلاب و ایران نقشه می‌کشند و گربه‌رقصانی می‌کنند، البته این خباثت‌ها به جایی نخواهد رسید و با برگشتن کید و فریب آنها به خودشان، دشمنان جمهوری اسلامی‌ مانند ‌ترامپ و احمق‌های دور و بر نظام حاکمه آمریکا در حال حرکت به سمت حضیض هستند.
سپاه پاسداران بر صراط مستقیم اسلام و انقلاب اسلامی
مطابق شاخص مهمی‌که امام خمینی ارائه فرمودند و رهبر انقلاب بارها آن را یادآوری نمودند: وقتی دشمن از شما تعریف می‌کند، ببینید چه ‌اشتباهی کرده‌اید و اگر مورد غضب و خشم دشمن قرار گرفتید، یعنی راه درستی را پیموده‎اید.
حال که توطئه اخیر اوج خشم و کینه دشمن علیه سپاه را نشان داد به راحتی می‌توان فهمید که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌بر صراط مستقیم اسلام و انقلاب اسلامی ‌قرار دارد و حرکت می‌کند.
حقانیت ملت ایران در شعارهای مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل
توطئه آمریکایی-  صهیونیستی علیه سپاه پاسداران و راهزنی اخیر انگلیس در توقیف کشتی ایرانی بار دیگر حقانیتِ اصرار ملت ایران بر شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسرائیل»، حقانیت استکبارستیزی و آرمانی‌دانستنِ ضرورت نابودی و قطع غده سرطانی اسرائیل را آشکار نمود.
واقعاًً «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»
شکست این دسیسۀ شیطانی و اقدامات دشمن‌شکن و ابرقدرت برانداز سپاه علیه آمریکا و انگلیس در آب‌های ایران بار دیگر به یادمان آورد که «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست» و بار دیگر اثبات کرد که واقعاًً «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».
ای آمریکا از سپاه عصبانی باش و...
به قول شهید والامقام سید محمد بهشتی: «به آمریکا بگویید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر». حال ما با عنایت به این جملۀ گهربار سخن آخرمان را چنین میگوییم که: «ای آمریکا از سپاه عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر».


منبع : کیهان