تاریخ : 1398,دوشنبه 14 مرداد12:33
کد خبر : 68673 - سرویس خبری : اخبار

سپاه یک کشتی خارجی را در خلیج فارس توقیف کرد



گروه استان‌ها ـ یک فروند کشتی خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس در اطراف جزیره فارسی استان بوشهر توسط رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

بوشهر| سپاه کشتی خارجی حامل 700 هزار لیتر سوخت قاچاق را در خلیج فارس توقیف کرد

به گزارش روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه طی عملیات رصد و کنترل ترددهای شناوری در خلیج فارس به منظور کشف و مقابله با قاچاق سازمان یافته گشت‌های شناوری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس با اشراف اطلاعاتی عملیاتی و اطمینان از قاچاق سوخت توسط یکی از کشتی‌های خارجی، در اقدامی غافلگیر کننده  این کشتی را که حامل 700 هزار لیتر سوخت قاچاق بود پس از هماهنگی و حکم مراجع قضایی در اطراف جزیره فارسی استان بوشهر توقیف کردند.

بر اساس این گزارش شناور حامل سوخت قاچاق توقیف شده به بوشهر انتقال یافت و سوخت قاچاق این شناور نیز با هماهنگی مسئولان قضایی به شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان بوشهرتحویل داده شد.

بیشتر بخوانید

روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: یگان‌های شناوری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق روال جاری با اشراف اطلاعاتی همه جانبه در راه صیانت از منافع ملی و با تمام توان در حال انجام وظیفه و پاسداری می‌باشد و لحظه ای از این امر خطیر درنگ نخواهند کرد.