تاریخ : 1398,چهارشنبه 16 مرداد16:15
کد خبر : 68746 - سرویس خبری : استان ها

مشکلات ایثارگران درمان شود نه اینکه تسکین یابد



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌شمالی گفت: اشتغال ایثارگران باید درمان شود نه اینکه تسکین یابد، در مطالبه حقوق ایثارگران با رعایت حقوق و قانون از هیچ‌کس ترسی نیست.

مشکلات ایثارگران باید درمان، نه تسکین یابد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سیدعابس حسینی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، امروز، ۱۶ مرداد در جمع کارکنان این سازمان، با اشاره به اقتدار ایران، اظهارکرد: امروزاگر پهپاد آمریکا زده می‌شود و با تذکر سپاه کسی جرئت ورود پیدا نمی‌کنند به خاطر وجود فرهنگ ایثارو شهادت است آن چیزی که می‌چربد براراده مابقی ابرقدرت‌ها همین روحیه آزادگان و ایثارگران بوده وشاه ‌کلید و نسخه نجات‌بخش ایران همین فرهنگ ایثارو شهادت است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: کاررا باید دوچندان پیش ببریم نه به روال عادی باید به مسئولان تلنگرزد تا بدانند کجا هستند و خدمت به ایثارگران را جدی‌تر پیگیری کنند.

حسینی ادامه داد: ایثارگران را باید محکم به‌عنوان ذخیره و پشتوانه ایران نگه داشت، اگرچه در برخی موارد به ایثارگران نامهربانی می‌شود، اما وظیفه ما تمجید و خدمت به ایثارگران است.

وی یادآور شد: باید در سرحد توان، باشکوه‌تر به ادای احترام بپردازیم و ایثارگران را تکریم کنیم، ادای دین و احترام یکی از وظایف ما در مقابل ایثار گران است، احترام به ایثارگران و تکریم آنان هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای آینده کشوربوده، همین آزادگان و ایثارگران جان‌نثاران انقلاب اسلامی هستند.

حسینی با اشاره به مشکلات ایثارگران، بیان کرد: اشتغال ایثارگران باید درمان شود نه اینکه تسکین یابد، درمطالبه حقوق ایثارگران با رعایت حقوق و قانون ازهیچ‌کس نترسید، هیچ مدیری نباید کوچک‌ترین ترسی به خود راه بدهد و امور را به تعویق بیندازد، کار برای خدا ترس ندارد، ایثارگران را در امورات خود شریک کنید هیچ‌کس و هیچ کاری جلودار ایثارگران نیست.