تاریخ : 1398,چهارشنبه 16 مرداد16:16
کد خبر : 68747 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

دانشجویان ایثارگر را منزوی نکنید!



ناشناس - اینها به خدا و آخرت اعتقاد ندارند که مردم را تحت فشار گذاشتند زیرا فرمودند یدالله مع الجماعه یعنی دست خداوند در جماعت مسلمین است بنابراین خیانت به مسلمانان در راستای اهداف دشمنان اسلام یعنی خیانت به توان دو و لابد مجازات هم به توان دو برسد.

 کسانی که برای جیفه دنیا تمام دین و ایمان و شرافت و وجدان را مفت و مجانی فروختند در دنیا سود نکردند و مورد تنفر و انزجار شدیدی مردم قرار دارند. عشق به مردم و حفظ ایمان و اعتقاد به آخرت در عملکرد مقام معظم رهبری عیان است که کشوری دارای بهترین الگو و نمونه زنده در جهان می بایست خیلی زود به قله های ترقی و معرفت برسد اما کمال تاسف است که عده ای دنیا پرست و وطن فروش با فریب و دروغ در ارگانه ای حکومت نفوذ کردند که مانع از پیشرفت نظام هستند.

 در دانشگاه عده ای از کارشناسان اداری و تعدادی از اساتید دارای روحیه منفی و ضدیت با نیروهای انقلابی هستند و در امور دانشجویان ایثارگر کارشکنی می کنند. به این ترتیب دانشجوی ایثارگر دچار مشکلات دست ساز شده و از قافله تحصیلات عالی محروم می گردد. برای مثال چنانچه اینگونه استادی نمره دانشجو را کمتر از حقش بدهد و دانشجو طبق قانون از تحصیل باز بماند چگونه می تواند اثبات کند؟ در مقابل دانشجویی که علنی عدم اعتقاد به خدا و آخرت را اعلام می کند بهترین نمره را دریافت می کند و در آینده پست های حساس را اشغال می کند و به این ترتیب انقلاب اسلامی از درون نابود می شود.

 اکنون این عده از مسئولان که هیچگونه ایمان و اعتقادی به آخرت و دین ندارند چگونه توانستند مدرک دانشگاه بگیرند و در پست های حساس با نیروهای انقلابی کارشکنی کنند و با فشار اقتصادی بر مردم آنها را وادار به تسلیم در مقابل خواسته های دشمنان نظام کنند؟


کد خبرنگار : 20