تاریخ : 1398,جمعه 18 مرداد16:59
کد خبر : 68769 - سرویس خبری : اخبار

ادای احترام اصحاب رسانه استان تهران به شهدا



جمعی از اصحاب رسانه استان تهران به همت کانون بسیج رسانه شهرری با حضور بر سر مزار شهید آوینی و شهدای رسانه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

همزمان با روز خبرنگار جمعی از اصحاب رسانه استان تهران به همت کانون بسیج رسانه شهرری با حضور بر سر مزار شهید آوینی و شهدای رسانه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی یاد و خاطره دلیر مردان ایران زمین را گرامی داشتند.

اصحاب رسانه استان تهران با نثار گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

جانفشانی خبرنگاران در مسیر آگاهی بخشی

مصطفی علی اکبری، مسئول کانون بسیج رسانه شهرری طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: روز خبرنگار، روز گرامیداشت انسان‌هایی است که در دستیابی به حق و حقیقت از هیچ کوششی فروگزار نمی‌کنند و در مسیر آفرینندگی و خلق آگاهی، شور و شعور گام می‌نهند و گاه در مسیر انجام رسالت خود فدا می‌شوند.

وی گفت: اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به همه خبرنگاران و روزنامه نگاران و اهالی رسانه، از تلاش و همت این عزیزان در ایفای نقش حرفه‌ای ایشان جهت انعکاس اخبار و رویداد‌ها تشکر و قدردانی کرده و سربلندی و توفیق همگان را از ایزد منان مسئلت دارم.

مسئول کانون بسیج رسانه شهرری با بیان این‌که رسالت یک خبرنگار جست وجوی حق و بیان حقیقت است، عنوان کرد: از همین جهت است که به مذاق آنان که در اتاق های تاریک کار می کنند نور حق خوش نمی‌آید.

وی افزود: بی‌تردید خبرنگاران شایسته و زحمتکش در همه موقعیت‌ها و وضعیت کشور رسالت حرفه‌ای و تعهد اخلاقی خود را با وجود همه مشکلات به انجام رسانده‌اند که باید زحمات آن‌ها را ارج نهاد و از خدماتشان صمیمانه قدردانی کرد.

علی اکبری با تاکید بر وحدت و همدلی تصریح کرد: اتحاد و همدلی اصحاب رسانه همواره خار چشمی برای بدخواهان نظام و انقلاب و مسیر بصیرت و رشنگری بوده و است و قطعاً در سایه اتحاد خبرنگاران مطالبات به حق مردم به جد قابل پیگیری است.

وی بیان داشت: امروز اصحاب رسانه با حضور بر سر مزار شهدای والامقام همچون سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی بر ایستادگی پای آرمان‌ها و رسالت خطیر خود هم قسم شدند.

سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا سلام‌الله علیها و شهردار حرم مطهر امام خمینی (ره) نیز با حضور در جمع اصحاب رسانه استان تهران ضمن تبریک روز خبرنگار از تلاش‌ها و مجاهدت‌های خبرنگاران در یک سال گذشته تقدیر کرد.

 مصطفی هدایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران، معصومه منفرد، داود هدایی و لیلا صادقی از اعضای شورای عالی سازمان بسیج رسانه، مصطفی علی اکبری مسئول کانون بسیج رسانه شهری و رضا فغانی، روح الله حسین زاده، انسیه اسماعیلی و جمعی از فعالان حوزه رسانه در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است؛ حضور بر سر مزار مرحوم عباس فغانی از فعالان حوزه رسانه ضمن قرائت فاتحه از خداوند متعال برای این مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت کردند.


منبع : تهران نیوز