تاریخ : 1398,یکشنبه 20 مرداد14:42
کد خبر : 68824 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

قابل توجه معاونت درمان بنیاد اصفهان/پدرم ما را تیمارستانی کرده!



رشید غلامی اکبری - شما را به فاطمه زهرا و فرزند شهیدش سیدالشهداء «امام حسین علیه السلام» قسمتان می دهم به داد بنده و خانواده ام که سال های سال است به خاطره بیماری اعصاب و روان شدید و موج گرفتگی پدرم در زمان جنگ و جبهه های حق علیه باطل (درحدود ۴سال حضورداشته) در رنج و عذابیم کمک کنید.

با فشار مشکلات و بیماری پدر، مادر و برادرم راهی تیمارستان شدند و روزی نیست و نبوده که پدر بیمارم  مادر و برادر و خواهرم را به یاد کتک و آزار روحی و روانی و جسمی قرار ندهد.

خدا شاهد است که گاهی بنده و مادرم را با شلاق تا در توان دارد کتک و ضرب وشتم می کند و به بیرون از خانه پرتابمان می کند که شب ها باید در بیرون و یا اطراف شهر با بدن خونی و زخمی شب را تا صبح سپری کنیم!

به امام رضا قسم هم اکنون مادر و برادرم بیمار شده اند و هر چند وقت در تیمارستان فارابی اصفهان بستری می شوند. ضمن اینکه در فقر و تنگدستی و بدبختی بسر می بریم. بنده و برادرم به دلیل بیماری اعصاب و روان که داریم ازدواج ناموفق و منجر به طلاق داشته ایم و تحت هیچ شرایطی انگیزه کار و تلاش که نداریم هیچ. حتی در اجتماع نمی توانیم حضور داشته باشیم و یا با افراد جامعه ارتباط برقرار کنیم.

ازشما مقام مسئول محترم و دلسوز درخواست و دعوت می کنم سری به خانواده ما و پدرم که زندگی مان را به آتش کشیده بزنید تا از نزدیک مشکل ما را لمس کنید.

شما را به خدا ما را از بدبختی، فقر، بیماری و پدر جانبازم نجات دهید. با تشکر


کد خبرنگار : 20