تاریخ : 1398,سه شنبه 22 مرداد15:20
کد خبر : 68864 - سرویس خبری : استان ها

تکریم از جانبازان نخاعی مازندرانی



 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران ، جانبازان ‌حافظ ارزش ها و دستاوردهای نظام اند ‌و تکریم ازآنان، ارج نهادن به استقامت و رشادت های این مردان بی ادعای تاریخ است

تکریم از جانبازان نخاعی، ارج نهادن به رشادت های این عزیزان است

.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به اتفاق معاونین بهداشت و درمان، تعاون و رئیس مرکز امام علی(ع) در ساری از جانبازان سرافراز قطع نخاعی دیدار و با آنان به گفتگو پرداخت. مظلومی در این دیدار، مهمترین مسائل و مشکلات این اسوه های صبر و مقاومت را مورد بررسی و پیگیری قرار داد. مدیر کل بنیاد شهیدوامور ایثارگران مازندران پس از این دیدار طی گفتگویی اظهار داشت:جانبازان ‌حافظ ارزش ها و دستاوردهای نظام اند ‌و تکریم ازآنان، ارج نهادن به استقامت و رشادت های این مردان بی ادعای تاریخ است. وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز ما حاصل از خود گذشتگی، فداکاری و مجاهدت ایثارگران و شهیدان گرانقدر است گفت: جانبازان الگوی اخلاق، عطوفت و مهربانی هستند. مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: دیدار با جانبازان قطع نخاعی، انگیزه و روحیه خدمت رسانی به این قشر معزز را بیشتر می کند‌.

مظلومی افزود: جانبازان قطع نخاعی، سختی ها و رنج های ناشی از جراحات جانبازی را به حلاوت تبدیل کرده و همچنان مقاوم و استوار ماندند و این نشان از بزرگی و عظمت این اسطوره های بی بدیل تاریخ است.


منبع : خبرگزاری آریا