تاریخ : 1398,چهارشنبه 23 مرداد17:41
کد خبر : 68902 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

این کارنامه خودمه نه سهمیه ام!



سحر - من خودم یک بار کنکور سراسری امتحان دادم با اینکه رتبه م در سهمیه جوری بود که به راحتی میتونستم دانشگاه آزاد پزشکی برم با تصمیم خودم نرفتم و رادیولوژی رو انتخاب کردم. توی دانشگاه معدل الف بودم. کارشناسی ارشد هم امتحان دادم. به خدا رتبه کل من ۱۹ شد و رتبه در سهمیه من یک شد  ولی هر جا میرم توی بیمارستان توی دانشگاه نمیتونم بگم سهمیه ای هستم.

 چون اگر هزار تا قسم بخورم و حتی کارنامه هم نشون بدم بگم خودم درس خوندم باز میگن این هیچ تلاشی نکرده حق مارو خورده و هزار تا حرف دیگه که واقعا آدمو میرنجونه و با روح و روان آدم بازی میکنه الان که من پیامای شمارو می بینم خیلی ناراحت میشم چون میدونم اگر بخوان هیجوقت شمارو به اما و اگر نمیکشن و این حقو ضایع نمیکنن چه بنیاد و چه سنجش البته از سنجش مطمئن هستم که با دادن سهمیه به فرزندان ایثارگر کاملا مخالفه و اگر تصمیم نهایی با اون باشه قطعا این حقو نمیده ولی اینجا باید بنیاد به عنوان نماینده بچه ها نهایت تلاششو انجام بده.

 متاسفانه کم کاری هم زیاده ولی بچه ها میتونن با جدیت از این حق قانونی کوتاه نیان و اینو به بنیاد اعلام کنن و حتی شده به دیوان عدالت اداری شکایت کنه. بالاخره حتی اگر هم درست نشد خیال آدم راحت میشه از بابت اینکه تمام تلاششو کرده.

در نهایت امیدوارم که نهایت سعی خودتونو بذارید و پیگیری کنید و به حق خودتون برسید.


کد خبرنگار : 20