تاریخ : 1398,شنبه 26 مرداد18:00
کد خبر : 68910 - سرویس خبری : اخبار

نامه وارده:

بدون تعارف با نماینده ایثارگر مجلس


بدون تعارف با نماینده ایثارگر مجلس

سرکار خانم چنارانی، تمام خواسته ها به حق و قانونی می باشد. قانونی که برگرفته از فضائل اسلامی و قوانینی است که در خانه ملت تصویب شده؛ حال رئیس جمهور هرفردی که می خواهد باشد، که البته متاًسفانه در دولت تدبیر و امید نه تدبیرش مشگل گشا بوده و نه امیدی برای آن متصور است...

معلول دفاع مقدس و سرباز وطن

سلام و عرض ادب و احترام به محضر سرکار خانم چنارانی؛ اولاً خود می دانید و آگاهید که جناب حاج آقای شهیدی هرچند هم که قلباً بخواهند کاری برای جامعه هدف که جزء وظایف بنیادشهید و امور ایثارگران می باشد انجام دهند، به خاطر کسالتشان نمی توانند، البته امیدوارم حال ایشان و تمام بندگان خداوند که ازبیماری رنج میبرند به لطف و نگاه ویژه خداوند بی نهایت مهربان، شفای عاجل پیدا کنند.

اما تنها دلخوشی ما تا اواخر اگر اشتباه نکرده باشم سال 1395 بود که ایثارگران تحت پوشش بیمه ایران بودند و بیمه ایران با اکثر قریب به اتفاق مراکز درمانی و... قرار داد داشت  و اگر با درصدی از مراکز درمانی هم قرارداد نداشت، بعد از ارائه فاکتورها به نمایندگی بیمه ایران در سرتاسر سرزمین اسلامیمان، بدون کسر ریالی، عیناً به حساب ما واریز می شد.

و اما بیمه دی که بدون مناقصه (چرا که بیمه دی همچون بانک دی عمده سهام دارانش گفته می شود که جامعه هدف بنیاد یعنی خانواده معظم شهدای عزیزمان، آزادگان سرفراز و جانبازان فداکار هستند که در واقع به نام ما ولی به کام حضرات است) برنده مناقصه گردیده نتوانسته به کوچگترین مطالبات متعهد باشد.

سرکار خانم چنارانی! تمام خواسته ها به حق و قانونی می باشد. قانونی که برگرفته از فضائل اسلامی و قوانینی است که در خانه ملت تصویب شده؛ حال رئیس جمهور هرفردی که می خواهد باشد، که البته متاًسفانه در دولت تدبیر و امید نه تدبیرش مشگل گشا بوده و نه امیدی برای آن متصور است. 

خودم را مثال می زنم؛ از اول سال جاری (1398) بابت هزینه هایی که درخصوص درمان خود که معلول 70% می باشم متحمل شده ام، و هزینه های مربوط به خانواده ام، تا این تاریخ 98/5/15 ریالی به حسابمان واریز نشده و تازه وقتی هم واریز می کنند، مبلغی بین15الی 25درصد کسر می نمایند. اتفاقاً ماه گذشته همسرم نیاز به عمل جراحی داشت. عمل انجام شد که البته حدوداً 10 روزه واریز کرده اند، ولی مبلغی حدود 2300000 تومانش را کسرنموده اند و بعد به حسابم واریز کرده اند.

مسئله دوم؛ طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی هر10سال باید یک دستگاه خودروی مناسب ساخت داخل با شرایطی که 40% قیمت آن را دولت پرداخت نماید و 60% مابقی را خود جانبازان 70% باید بپردازند (که البته بصورت اقساط) ولی از آخرین واگذاری درسال 79 بیش از 10 سال است که می گذرد ولی به آن عمل نمی شود.

در عجبیم که مسئولان دولتی چرا به ترامپ خرده می گیرند که به قوانین عمل نمی کند، ولی در عمل، خودشان به قوانین مصوب داخلی عمل نمی کنند!

سرکار خانم چنارانی! از رییس چمهور روحانی بپرسید چرا به مرّ قانون عمل نکرده است. البته هستند کسانی در دولت که می گویند در زمان ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد مجوز ورود یک دستگاه خودرو خارجی برای جانبازان 70% صادر گردید که از عوارض گمرکی معاف باشند ولی متاًسفانه در این مدت و در این دولت هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است. چه خوب است سرکارخانم چنارانی به دولتیان بفرمایند نیم نگاهی به مصوبه هئیت وزیران و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و برنامه های توسعه پنج ساله کشور انداخته و از آنها توضیح بخواهند.

سوم اینکه سرکار خانم چنارانی! حَسب قانون، سربازان وظیفه از کارافتاده کلی ارتش همطراز با نیروهای مسلح و البته با2رتبه بالاتر محسوب می شوند ولی برخی از ما با اینکه بیش از30سال از زمان مجروحیتمان گذشته هنوز سنوات پاداش پایان خدمت و طلب ذخیره مرخصیمان پرداخت نشده است. در صورتی که اگر از همان زمان مجروحیت لحاظ گردد، امثال بنده بیش از32سال، و چنانچه از زمان اعزام به خدمت لحاظ گردد، بیش از 34سال می گذرد؛ و باز هم اگر از زمان تعیین درصد محاسبه بشود ببش از31سال است که گذاشته و ما باید بازنشسته محسوب شویم و قانون در موردمان اجرایی گردد. چرا به ما جانبازان که می رسد کفگیر به ته دیگ می خورد و وضعیت بحرانی کشور به رخ کشیده می شود ولی سرپرست وزارت آموزش وپرورش اعلام می کند که پاداش پایان خدمت تمامی فرهنگیان را در طی 2 قسط درشهریورماه واریز خواهد کرد. چون مظلون واقع شده ایم و حجب و حیا داریم، بابستی بر سرمان بزنند؟

 درخاتمه عرایضم بار دیگر از شما سرکارخانم دکتر چنارانی استدعا داریم لطفاً و خواهشاً حتماً با دیگردوستان نماینده ایثارگر مجلس پیگیر خواسته های بحق جامعه هدف خصوصاً در خصوص نیازهای شدید و لازمی که جانباران 70% دارند باشند.

همچنین به جانبازان قطع عضو،برای یک بار هم که شده یک دستگاه خودرو ساخت داخل باشرایط جانبازان 70% تحویل دهند تا آنها هم مشکلشان رفع بشود.

باتشکر از پیگیری های مجددانه شما فرزند شهید والامقام سرزمین اسلامی ایران؛ از روی ادب و وظیفه و نه از باب تملق و چاپلوسی سرتعظیم درمقابل شما و تمامی خانوادهای معزز شهدا و ایثارگران فرود آورده و دعا گوی شما هستم.

خداوندبی نهایت مهربان حافظتان باشد،آمّین یا رَبّ العالمین

*باتشکر مجدد و عذر زحمات، سرباز وطن


کد خبرنگار : 20