تاریخ : 1398,شنبه 26 مرداد14:41
کد خبر : 68958 - سرویس خبری : اخبار

بازگشت کاروان حج جانبازان در اول شهریور



نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران در کاروان ویژه حج جانبازان اعلام کرد: کاروان ویژه حج جانبازان، روز جمعه اول شهریورماه به میهن اسلامی بازخواهد گشت.

سید مستجاد حسینی با بیان اینکه کاروان ویژه حج جانبازان، روز جمعه اول شهریورماه به میهن اسلامی بازخواهد گشت، گفت: این کاروان روز جمعه اول شهریورماه ساعت ۱۶ و پنج دقیقه به وقت عربستان با پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هما به شماره ۱۵۵۳ به میهن اسلامی باز خواهد گشت.
مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: اعمال زائرین جانباز در حال اتمام است، رمی جمرات به پایان رسیده و طواف، نماز طواف، سعی، طواف و نماز نسا و زیارت دوره مکه از برنامه‌هایی است که به مرور در زمان باقیمانده انجام خواهد شد.

حسینی در خصوص شرایط سلامتی جانبازان نیز تصریح کرد: یکی از جانبازان شیمیایی با مشکل تنفسی به مدت دو روز در بیمارستان هلال احمر بستری بود که پس از به دست آوردن سلامتی نسبی به کاروان بازگشت، بقیه نیز تحت مراقبت پزشک کاروان در سلامت هستند. هرچند با توجه به انبوه جمعیت و انتشار سریع بیماری‌های دستگاه تنفسی بدون رعایت ملاحظات بهداشتی ابتلای به این بیماری‌ها محتمل است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسشنامه‌های رضایت سنجی در خصوص اقدامات و امکانات بنیاد در سفر معنوی حج تهیه و در اختیار جانبازان و همراهان آن‌ها قرار گرفته تا از طریق این فرم‌ها، همچنین نتایج مصاحبه‌های فردی و مباحث طرح شده در نشست‌های گروهی ابعاد رضایتمندی و نارضایتی تدوین شده و برای آینده مورد استفاده قرار گیرد.
گفتنی است کاروان ویژه حج جانبازان با بدرقه معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه اول مردادماه از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم مدینه منوره شد.


منبع : افکار نیوز