تاریخ : 1398,جمعه 01 شهريور03:32
کد خبر : 69062 - سرویس خبری : اخبار

بیانیه جمعیت جانبازان انقلاب در شهادت حاج "حسن سماواتی"


بیانیه جمعیت جانبازان انقلاب در شهادت حاج

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در حادثه غم انگیز از دست دادن و شهادت جانباز شهید " حاج حسن سماواتی " بیانیه ای را منتشر کرد.

 فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در حادثه غم انگیز از دست دادن و شهادت جانباز شهید " حاج حسن سماواتی " بیانیه ای را منتشر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهدا

چگونه میتوان به درک حقیقی مقام شهیدان نائل آمد. آنان که به بیان آن حضرت روح الله(ره) در قهقهه مستانه شان و شادی وصولشان عند ربهم یرزقونند.

 حسن سماواتی از خیل لشگر خوبان همدان، عضو موسس و شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، کارشناس ارشد طراحی صنعتی، افتخار آفرین کسب مدال رقابت های ورزشی دو دوره ی پارالمپیک، چهره نام آشنای هیئات مذهبی و محافل معرفت و بصیرت بسیجیان در حافظه همگان باقی ماند. او پس از سیر و سلوک چهل ساله در فضای جانبازی، یاران را در حسرت پرواز به سوی ملکوت به جا گذاشت.

  او که پیشتازی در فراز و فرود حوادث را به درستی در مکتب امام مشق کرده بود و پایداری بر اصول و ارزشهای انقلاب را در منشور گام دوم مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای یافته بود، دغدغه مند خودسازی، جامعه پردازی برای رسیدن به جایگاه تمدنی انقلاب بود.

 ساده زیستی، روحیه انقلابی، شجاعت، عمل بهنگام، تقوای جمعی، دشمن شناسی، توسل به اهل بیت، اعتماد به وعده های الهی، حضور در وسط میدان حوادث، پرچمداری در خط مقدم مقابله با فتنه ها ابعادی از شخصیت این چهره ماندگار بود.

 ما ضمن تبریک و تسلیت شهادت وی به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده و خاندان این عزیز و یاران و همرزمان وی، نظر و مرام ولایت مدارانه این عنصر خدوم در جمعیت جانبازان را همواره راهنمای سبک زندگی جانبازی در لحظه لحظه ی حیات انقلابی و فعالیت تشکیلاتی مان قرار خواهیم داد.

۳۱مرداد ۹۸
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی


کد خبرنگار : 20