تاریخ : 1398,شنبه 09 شهريور18:46
کد خبر : 69112 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

رئیس فراکسیون ایثارگران با انتقاد از بدقولی رئیس بنیاد درباره بیمه ایثارگران:

بنیاد توپ را به زمین دیگران می اندازد!


بنیاد توپ را به زمین دیگران می اندازد!

این وهن نظام است که پدر شهید برای مسائل درمانی مراجعه و هزینه های نسخه او را بیمه پرداخت نکند...

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از نهایی شدن موضوع بیمه تکمیلی ایثارگران در هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرایی نشدن وعده های رییس بنیاد شهید در خصوص بیمه ایثارگران متذکر شد: متاسفانه بنیاد شهید در خصوص بیمه تکمیلی ایثارگران توپ را در زمین سازمان برنامه و بودجه می اندازد و می گوید به ما بودجه نمی دهد و ما در این خصوص بسیار نگران هستیم.

وی اضافه کرد: ایثارگران در حال حاضر در سراسر کشور با مشکلات فراوانی در زمینه مسائل درمانی و بهداشتی مواجه هستند و این موضوع به ما به عنوان فراکسیون ایثارگران مجلس دائما منعکس می شود. ایثارگران در این خصوص گله مند هستند و فریادشان به آسمان بلند شده است.

سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس دهم تاکید کرد: دولت بالاخره در این مورد باید یک فکر اساسی کند و این وهن نظام است که پدر شهید برای مسائل درمانی مراجعه و هزینه های نسخه او را بیمه پرداخت نکند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارسال انبوه پیامک ها و تماس های مکرر ایثارگران به نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: حرف ایثارگران این است که شما به عنوان نماینده ایثارگران حرف ما را به دولت، مجلس و مسئولین برسانید و بگویید که اگر رزم ما نبود آیا شما رئیس جمهور و رئیس مجلس بودید؟

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان تصریح کرد: ایثارگران از ما می خواهند که در مجلس برای احقاق حقوقشان فریاد بکشیم؛ اگر چه آقای شهیدی دو سه هفته قبل قول داد که مشکلات بیمه ایثارگران را برطرف خواهد کرد و نتیجه را به ما منعکس می کند که متاسفانه تا کنون این امر میسر نشده است و تحمل ما در حال سرریز شدن است.

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی در خصوص زمزمه برگزاری تجمع های اعتراض آمیز از سوی ایثارگران اظهار داشت: ما با برگزاری تجمع ایثارگران در شرایط کنونی موافق نیستیم و تلاش می کنیم در هفته جاری موضوع بیمه تکمیلی را حل و فصل کنیم.


کد خبرنگار : 17