تاریخ : 1398,سه شنبه 05 شهريور16:04
کد خبر : 69162 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

فرزند جانباز در ماده ۵۱ راه ندارد!



فرزانه - بنده معلم رسمی آموزش و پرورش با 15 سال سابقه کاری هستم. ماده 51 فوق العاده ایثارگری که شامل خود جانبازان و فرزندان شهید می باشد اصلا عادلانه نیست. من فرزند جانباز 70 درصد هستم که به شدت از دوران کودکی به دلیل شیمیایی بودن بابا عذاب کشیدم.

 فوق العاده ایثارگری همانطور که از اسمش پیداست شامل کلیه قشر ایثارگر می باشد ( جانباز- شهید و رزمنده و همینطور خانواده آنها). اما در این ماده 51 بحث افزایش 25 درصد حقوق را فقط شامل خود جانبازان 50 درصد به بالا و فرزندان شهید دیده اند و این وسط فرزند جانباز خیلی عذرخواهی می کنم یعنی هیچ.

 آیا این عادلانه ست زمانی که مسئولین پشت تریبون و یا در رسانه ها صحبت می کنند، دم از تسهیلات و خدمات رسانی مختلف به این قشر می زنند و این در حالی است که بنده تازه متوجه شده ام که نباید از فیش حقوقی من کسورات بیمه خدمات درمانی و مالیت و صندوق بازنشستگی کسر میشد.

 به عبارتی به مدت 15 سال این کسورات از حکم من کسر شده و دیگر راهی برای بازگرداندن این کسورات وجود ندارد. امیدوارم که اصلاحیه ای در خصوص بخشنامه ماده 51 فوق العاده ایثارگری لحاظ گردد. چرا که به مراتب زجر و عذابی که فرزندان جانباز کشیده اند از فرزندان شهید کمتر نیست. فرزندان جانباز عداب کشیدن و پرپر شدن پدرشان را در طول زندگی با چشم دیده اند.

لطفا کمی مسئولین منطقی باشند.


کد خبرنگار : 20