تاریخ : 1398,پنجشنبه 07 شهريور15:37
کد خبر : 69200 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

حقوق خودم یا خانواده ام؟!



ناشناس - بیش از 3 دهه از مجروحیت حقیر گذشته وافرادی که مرا می شناسند بااینکه از نزدیک با شرایط زندگیم آشنائی داشته ولی هروقت حقیر را دیده، گفته می شود خوش به حالت. خوب مملکت را می چاپید. من هم سری تکان داده رد می شدم.

 امااخیراً که تهاجماتشان و زخم و زبانشان بیشترشده تا می گویند مثلاً دریافتی ات چقدره درجواب میگم خودم یا خانواده ام؟

میگن مگه به خانواده ات هم حقوق پرداخت می کنند؟

میگم مگه خبرندارین؟ به خودم ماهیانه 24 میلیون، به همسرم ماهانه 15میلیون وبه هریک از فرزندانم نیز ماهیانه 8 میلیون به حساب هر کداممان واریز می کنند.

 از سهمیه هم که میگن درجوابشون میگم اتفاقاً راه بازه. الان با حضورتان درعراق وشامات هم ازحقوق ومزایای آنچنانی بهره جسته هم فرزندانت باسهمیه وارد دانشگاه می شوند.

 درخصوص فرزندان پسرم میگم به محض اینکه دیپلم گرفتن، هر کدومشون در یک وزارتخانه مشغول به کارشده بعدشم ادامه تحصیل دهده و لیسانس و الانم دارن دکترا می گیرند.

شماهم برادرم نگذار دشمن بشکنتت. البته دشمن همین جاست. به تاًسی بعضی از روُسای معاویه صفت مردم هم که با گفتن حرف هایشان روی اهل کوفه روسفیدکرده اند چه بسا از نوادگان اهل کوفه من درعجبم دست وپاهای بریده شده رو می بینند ولی خم به ابروی مبارکشان نیاورده ولی حرف های فریبکارنه و شعارهای بدون عمل را باور کرده.

ولی جدی میگم هرکس دوست داره حقوق ومزایای آنچنانی دریافت کنه هرکس میخواد سهمیه استفاده کنه در بهای عراق وشامات به رویتان بازست.

اگر مرد رهین

یاعلی

معلول دردکشیده


کد خبرنگار : 20