تاریخ : 1398,پنجشنبه 07 شهريور17:00
کد خبر : 69201 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

جاماندن دانشجوی ایثارگر از انتخاب واحد



ناشناس- در مورد مصوبات موضوعی ذکر نشده است. گرچه مصوبات بسیار زیادی برای تسهیلات و امتیازات ایثارگران وجود دارد اما مجریان به مصوبات توجه ندارند و به طور کلی سلیقه ای یا بهتر بگوییم بر علیه ایثارگران عمل می کنند.

  مصداق و نمونه درخصوص جاماندن دانشجوی ایثارگر از انتخاب واحد نیز مصوبه شورای برنامه ریزی وزارت علوم تاکید کرده چنانچه ایثارگر یا جانباز دانشجو به علت درمان نتوانسته در مهلت مقرر انتخاب واحد کند می تواند با ارائه گواهی بنیاد از تسهیلات انتخاب واحد بعد از منقضی شدن مهلت استفاده کند تا ترم را از دست ندهد و ادامه تحصیل بدهد.

  متاسفانه علیرغم ارائه مدارک به تهران هنوز اقدامی نشده و آنقدر معطل می کنند که ترم تمام شود و دانشجو علیرغم پیش بینی مصوبه ناچار یک ترم را از دست بدهد به خصوص دانشجویی که فارغ التحصیل شده اما به علت کارشکنی و دشمنی اداره آموزش یک درس پس از فارغ التحصیلی جامانده لیکن اداره آموزش پس از منقضی شدن مهلت انتخاب واحد اطلاع داده که یک درس جامانده و پاس نشده است.

 اینچنین با زندگی و اشتغال و تحصیل ایثارگران بازی می کنند که جان به لب رسیده و شبانه روز باعث و بانی نفوذ مسئولان فاسد و ضد انقلاب را به حاکمیت نظام اسلامی نفرین می کنیم آن وقت می گویند فریاد نکنید تا ضد انقلاب سوء استفاده نکند والله ضد انقلاب از همین سکوت شش ساله بیشترین سوء استفاده را کرده و به تمام مردم و کشور بیشتر از دشمن خارجی صدمه زده است.


کد خبرنگار : 20