تاریخ : 1398,شنبه 09 شهريور01:05
کد خبر : 69212 - سرویس خبری : اخبار

کسب رتبه دو رقمی ۱۷ داوطلب شاهد و ایثارگر بدون استفاده از سهمیه



مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بر اساس اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور، 17 نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر بدون استفاده از سهمیه ایثارگری حائز رتبه‌های زیر 100 کشوری در کنکور شدند.

 محمدعلی فقیه با اشاره به موفقیت چشمگیر علمی فرزندان شاهد و ایثارگر در آزمون سراسری سال جاری ضمن تقدیر از مجریان طرح شاهد، گفت: اهتمام ویژه به امور آموزشی جامعه ایثارگری، توجه خاص به مشاوره و هدایت تحصیلی و تنظیم تفاهم‌نامه با مؤسسات آموزشی از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال‌های گذشته و جاری بوده است.

وی افزود: کسب رتبه‌های برتر علمی ایثارگران بدون استفاده از سهمیه، بیانگر تلاش، پشتکار علمی و همت فرزندان شاهد و ایثارگر است که در رشته محل‌های مورد علاقه خود پذیرفته‌شده و هرسال تعداد قابل‌توجهی از این عزیزان بدون استفاده از سهمیه وارد دانشگاه و مشغول به تحصیل می‌شوند.

مدیرکل آموزش بنیاد در پایان خاطرنشان کرد: از میان نفرات برتر کنکور سراسری سال 1398، «دانا افاضلی» فرزند معظم جانباز 30 درصد حائز رتبه سوم کشوری در گروه آزمایشی ریاضی شده است و بر اساس اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور، 17 نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر نیز بدون استفاده از سهمیه، حائز رتبه‌های زیر 100 کشوری شده‌اند


منبع : آریا