تاریخ : 1398,دوشنبه 11 شهريور18:00
کد خبر : 69284 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

کریمی:

مسائل پشت پرده بیمه ایثارگران را افشا می کنیم


مسائل پشت پرده بیمه ایثارگران را افشا می کنیم

سخنگوی فراکسیون ایثارگرن مجلس از افشای مسائل پشت پرده بیمه تکمیلی ایثارگران خبر داد.

فاش نیوز - سخنگوی فراکسیون ایثارگرن مجلس از افشای مسائل پشت پرده بیمه تکمیلی ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، علی اکبر کریمی نماینده ایثارگر مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با انتقاد از بی توجهی دولت و ناتوانی رئیس بنیاد شهید در تامین اعتبارات مورد نیاز بیمه تکمیلی ایثارگران تاکید کرد: آقای شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قول تامین اعتبارات بیمه تکمیلی جانبازان را در ماه گذشته دادند، متاسفانه تا کنون اقدامی در این جهت نشده است.

رئیس فراکسیون توسعه صادرات اضافه کرد: ظاهرا مشکل درمان ایثارگران و جانبازان قربانی اختلافات داخلی در دولت شده است و ظاهرا اخباری به گوش می رسد که متاسفانه حل مشکل درمان این عزیزان برای تحمیل مدیریت جدید فردی سیاسی بر بنیاد شهید گروگان گرفته شده است.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم تاکید کرد: در حالی که تحمیل مدیریت سیاسی بر بنیاد شهید به نفع دولت و خانواده بزرگ ایثارگران نیست. اگر سازمان برنامه مشکل کمبود اعتبارات بیمه تکمیلی درمان جانبازان و ایثارگران را سریعا رفع نکند، ما مجبوریم مسائل پشت صحنه که در این خصوص وجود دارد به مردم و جامعه اعلام کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: درخواست داریم که رئیس جمهور در این خصوص دستور سریع برای حل این موضوع که بسیار بحرانی شده است و گلایه مندی قشر ایثارگران را تا کنون در پی داشته است را صادر کنند.


کد خبرنگار : 17