تاریخ : 1398,چهارشنبه 13 شهريور15:30
کد خبر : 69295 - سرویس خبری : اخبار

همسر جانباز نخاعی داستان زندگی اش را نوشت


همسر جانباز نخاعی داستان زندگی اش را نوشت

همسر یک جانبازان نخاعی اردبیلی، داستان زندگی مشترکشان را به رشته تحریر درآورد ودر قالب یک مجموعه به چاپ رساند...

فاش نیوز - همسر یک جانبازان نخاعی اردبیلی، داستان زندگی مشترکشان را به رشته تحریر درآورد ودر قالب یک مجموعه به چاپ رساند.

کتاب "شیدایی فرحروز" نوشته فرحروز حسین زاده میرک، حکایت یک زندگی متفاوت است که به زبانی ساده و خودمانی و دلنشین از زبان یک همسر جانباز نخاعی ویلچرنشین بیان شده است و زبان داستان من راوی ست.

چند نکته خاص و متفاوت وجود دارد که این کتاب را متمایز می کند. اینکه کتاب به شکلی صمیمانه، با نام خود نویسنده یعنی زن قهرمان داستان نامگذاری شده است.

نکته دیگر اینکه این همسر جانباز قهرمان برخلاف بسیاری که پس از شهادت، به یاد نوشتن درباره فرد مورد نظر خود و قهرمان و سوژه خود می افتند و جمع کردن خاطرات و ...، در زمان حیات همسر قهرمان و دلاورش تصمیم گرفته داستان زندگیشان را روایت کرده و به رشته تحریر درآورده است.

" شیدایی فرحروز" برآمده از احساسات واقعی و حقیقی یک زن است که تصمیمی بزرگ در زندگی می گیرد و 30 سال پای تصمیم عاشقانه خویش می ماند.

بخشی از داستان که برای طرح پشت جلد کتاب انتخاب شده، بخشی تکان دهنده، عاطفی و یک تصویرسازی عاشقانه از خاطراتی است که در واقعیت رخ داده است.

گفتنی است بخشی از ماجرای مندرج در این کتاب پیش از این با عنوان «کی گفته کوه به کوه نمیرسه؟!» در همین پایگاه خبری منتشر شده بود.

 

 


کد خبرنگار : 17