تاریخ : 1398,چهارشنبه 20 شهريور19:56
کد خبر : 69459 - سرویس خبری : بیمه

بیمه نیروی جوان می خواهد نه پیرمرد!



معاونت محترم بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی

میشه از جنابعالی بپرسیم علت انتخاب یک مدیر محترم ۶۰ و چند سال به بالا و بازنشسته ی بنیاد شهید، به عنوان مدیر بیمه ی دی در خراسان رضوی چه معنی و مفهومی دارد؟

حاج آقای شریعتی با عینک و چشمان ضعیفی که دارند به زور جلوی پاشونو می بینند چگونه سرنوشت ۲۰۰ هزار بیمه شده را به ایشان سپرده اید؟

چرا مدیران بازنشسته ی سن بالا دست از سر بنیاد شهید برنمیدارن و شدن مایه عذاب خانواده مظلوم شهدا و جانبازان عزیزی که به خاطر رسیدن به کهنسالی با چندین نوع بیماری دست و پنجه نرم می کنند؟!

تا به کی این پیرمردانی که هیچی در چنته ندارند، می خواهند آویزان بنیاد شهید و باعث بروز مشکلات ما باشند؟ ...

چرا به جوانترها که ایده های ناب و توان دارند میدان نمی دهید تا با اندیشه های ناب خودشان نگذارند اینگونه مشکلات و بحران ها به وجود بیاد؟ ...

یا چرا از ابتدا نمی روید به سراغ بیمه های قوی با پشتوانه ی بالا و دولتی؟!!!

چرا جناب غلامپور شما مدیران عزیر بنیاد شهید در امور مالی و درمانی ایثارگران خودتان همه کاره هستید و به هرشکلی که میل تان هست امورات درمانی جامعه هدف تان را اجرا می نمایید...

 جانبازان و خانواده ی شهدا که صاحبان اصلی این نظام هستند... شما مدیران محترم استخدام شده اید تا برای این خانواده های معزز به قول خودتان خادمی و نوکری کنید اما با با تدوین و برنامه ریزی های من درآوردی خودتان به نام قانون و بخشنامه و آیین نامه ی های ساختگی و با نظر شخصی خودتون بدترین خدمات را به ما می دهید.

به جای خادمی و نوکری با کمال تأسف دارید با روش های سختگیرانه تون به جای خادمی حکومت و سروری می کنید...


کد خبرنگار : 20