تاریخ : 1398,یکشنبه 24 شهريور17:40
کد خبر : 69531 - سرویس خبری : اخبار

آغاز فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم و ثبت نام متقاضیان ایثارگر



اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای از آغاز فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شهریور ۹۸ خبر داد.

آغاز فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم و ثبت نام متقاضیان ایثارگر

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شهریور ۹۸ خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: سامانه فراخوان جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور ثبت مشخصات متقاضیان جذب هیئت علمی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی تحت پوشش از ۲۶ شهریور لغایت ۶ مهرماه سال‌ جاری فعال خواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به تمام متقاضیان شاهد و ایثارگر واجد شرایط، بخصوص مشمولین بند «پ» ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه و ماده ۷۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران توصیه می‌شود به سامانه جامع نور رضوی به آدرس http://www.mjazb.ir مراجعه و با دریافت فایل اعلام نیاز دانشگاه‌ها، نسبت به ثبت و پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: برابر بند «پ» ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه، دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات آموزشی و پژوهشی، وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکلف‌ هستند حداقل بیست درصد اعضای هیئت علمی مورد نیاز خود را به مشمولین شاهد و ایثارگر مذکور اختصاص دهند.

 


منبع : مهر