تاریخ : 1398,دوشنبه 25 شهريور15:48
کد خبر : 69552 - سرویس خبری : استان ها

بنیاد خراسان رضوی! توجه!



ناشناس - سال 94 پس از انتقال پرونده به مشهد در کمیسیون پزشکی خراسان رضوی شرکت کردم که دبیر محترم کمیسیون پزشکی گفت پرونده ام برای تعیین درصد اشکالی به شرح زیر دارد. هنگام انتقال پرونده بین دو استان دو مجروحیت اعصاب و روان و اصابت ترکش به کمر که در صورتجلسه سانحه و پرونده فیزیکی تایید شده و مدارک کامل وجود دارد در سامانه کمیسیون پزشکی ثبت نشده است.
 
 مجروحیت کمر با توجه به سوابق قبلی در صورتجلسه سانحه ثبت نشده بود که توسط لشکر محل خدمت تایید و مجروحیت اصابت ترکش به کمر در صورتجلسه سانحه اضافه و در کمیسیون پزشکی ارتش تعیین درصد شده است. مجروحیت اعصاب و روان و موج گرفتگی از ابتدای مجروحیت در پرونده بنیاد و ارتش وجود داشته که توسط کمیسیون پزشکی ارتش تعیین درصد شده است.

 بدین منظور بنیاد خراسان رضوی می گوید باید برای ثبت مدارک در سامانه به تهران مراجعه کنم و پس از مراجعه به تهران آنها میگویند پرونده فیزیکی در بنیاد مشهد است باید مشهد ثبت کند. طبق معمول از سال 94 توپ فوتبال شدیم و تا امروز تکلیف دو مجروحیت مهم که اکثر مشکلاتم از این دو مجروحیت است و مشکلات بسیاری را تحمیل کرده بلاتکلیف مانده است.

 

البته با نظر موافق دبیر محترم و پزشکان کمیسیون برای هر یک از دو مجروحیت دو درصد اختصاص دادند تا مجروحیت ها حذف نشود لذا تقاضا داریم به نحو مقتضی نسبت به رفع مشکل فوق الذکر اقدام فرمایند زیرا می دانیم ثبت مجروحیت در سامانه کمیسیون پزشکی میتواند توسط بنیاد استان یا بنیاد مرکز انجام شود لیکن نمی دانم چرا پاسکاری می کنند.

 از سوی دیگر میدانیم آن قسمت از مجروحیت مورد تایید بنیاد است که از ابتدای مجروحیت دارای سابقه باشد لذا با توجه به اینکه دو مجروحیت یاد شده فوق از ابتدای مجروحیت دارای سوابق پزشکی بوده معلوم نیست به چه دلیل رفع اشکال نمی شود تا درصد کامل تعلق گیرد.

 شایان ذکر است با توجه به اشکال موجود، درصد مجروحیت از 45 به 25 درصد تقلیل یافته است که در صورت ثبت دو مجروحیت در سامانه و تایید کمیسیون پزشکی طبق نظر کمیسیون پزشکی میبایست بالای 50 درصد تعیین گردد.


کد خبرنگار : 20