تاریخ : 1398,یکشنبه 31 شهريور16:10
کد خبر : 69661 - سرویس خبری : اخبار

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

بیانیه رییس فراکسیون ایثارگران مجلس


بیانیه رییس فراکسیون ایثارگران مجلس

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای سی و نهمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و پیروزی حق بر باطل را بر پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت تبریک و تهنیت گفت.

فاش نیوز -  رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای سی و نهمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و پیروزی حق بر باطل را بر پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در این بیایه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگری جانبازان، مقاومت آزادگان و صبوری و ایستادگی خانواده های معظم شهدا خاطر نشان کرده است: هفته دفاع مقدس یادآور دوران مردانگی ها ایثار وشهادت، برهمه دریادلان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، جهادسازندگی و بسیج همیشه در صحنه مبارکباد.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: ملت بزرگوار ایران اسلامی همان گونه که در دهه های اخیر ثابت کردند که راه شهیدان را ادامه خواهند داد، در شرایط کنونی نیز که کشور عزیز ما با توطئه های گوناگون و محاصره اقتصادی به سرکردگی آمریکا مواجه شده است، با تاسی از سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بر میثاق خود با امام شهیدان و اسوه های جهاد و شهادت برای مقابله با دشمن استوار هستند.

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی های رزمندگان نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، یسیج و نیروی انتظامی متذکر شده است: مدافعان دلیر ایران اسلامی همانطور که در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان دادند اجازه تعدی احدی به کشور عزیزمان را نخواهند داد و هر گونه حرکت دشمن را با اقتدار در نطفه خفه خواهند کرد.


کد خبرنگار : 23