تاریخ : 1398,دوشنبه 01 مهر15:26
کد خبر : 69697 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

بچه ها درمان و بیمه را فراموش کنید!



معلم جانباز - مگر به جز این است دولت حسن روحانی و مدیرانش دقیقا" ضد ایثارگری ست نمونه اش زیاده از نام گذاری های جدید اماکن تا بیمه های درمانی و وام ها تا هرچه فکر کنید و این کار عمدی و صرفا" برای ناامید کردن جریان انقلابی ست البته آنها مجهز به سلاح تحریم و نبود اعتبار هم هستند.

 روزگار غریبی ست دکتری می گفت در جلسه بنیاد شهید و بیمه دی که همه داروخانه ها و پزشکان دعوت کرده بودند وبه اصطلاح درخواست مساعدت داشتند ضمن سخنان خود تاکید میکردن در نوشتن دارو و تحویلش سختگیری کنید. یعنی دکتر دارو کم هم در کمیت وهم در کیفیت ملاحظه بیمه دی را بکنند و داروخانه تا می توانند با اعلام اینکه قرارداد ندارند آنها را دست بسر و در نهایت اگر هم انجام شد در تعداد دارو رعایت حال بیمه دی داشته باشد.

 این پزشک محترم بدون ترس گفت و ناراحت بود که خدمات ایثارگران این چنین دست مایه سوداگران بی درد می شود. در استان ما هیچ دکتر متخصص اورتوپدی و قلب قرارداد با بیمه دی ندارند. خودم حضوری رفتم نزد معاون درمان اداره کل بنیاد استان با کمال افتخار قبول کرد و علت آن را ندادن اعتبار به موقع و ترک یک طرفه قرارداد از سوی پزشکان می دانست. اینه وضعیت ایثارگران و ما ٢٩٠ نماینده داریم که هرکس به دنبال منافع خود است فراکسیون ایثارگران به جای فشار جلسه آشتی کنان با جناب آفای شهیدی برگزار کردند.

  این نشان از چیست؟ به جز سرگرم کردن ما؟ رنجاندن وناامید کردن و به یغما بردن هزاران میلیارد پول بیمه کسب سود فراوان و...
فریادرس کیست؟ هیچ کس چرا ؟ چون مسئولین تنظیم بودجه و رئیس دستگاه برایش اهمیتی ندارد ایثارگران چه مشکلی دارند!
دقیقا مسئله ما مسئله یارانه هاست. انقدر یارانه اضافه نکردن تا ٤٥ دلار ماهانه شده ١٠ دلار و بیمه هم از طلایی الان هیچ فلزی نیست تا کم کم اگر یارانه را قطع کردن مثل این ماه کسی نرود برای ابقا چون ارزشی نداره وبیمه انقدر ناچیز شده ارزش این داروخانه و آن داروخانه رفتن نداره و با فاکتور بردن بیمه دی فایده ای ندارد یعنی مشکل آنی حل نمی کند پس کم کم ما هم بیمه طلایی را فراموش کردیم.

یا حق


کد خبرنگار : 20