تاریخ : 1398,دوشنبه 01 مهر17:21
کد خبر : 69700 - سرویس خبری : استان ها

شهیدزدایی به شهرستان تنکابن هم رسید!


شهیدزدایی به شهرستان تنکابن هم رسید!

درحالی که در بعضی از استان ها و شهرها از قبیل تهران با سوء نیت خاص و با غرض ورزی شهرداری و سازمان های مربوطه اقدام به حذف نام شهدا از کوچه ها و خیابان ها کردند...

فاش نیوز - درحالی که در بعضی از استان ها و شهرها از قبیل تهران با سوء نیت خاص و با غرض ورزی شهرداری و سازمان های مربوطه اقدام به حذف نام شهدا از کوچه ها و خیابان ها کردند، در پاسخ، جوانان انقلابی نیز در اقدامی خودجوش و آتش به اختیار دست به تصحیح تابلوها زدند.

در همین حال با کمال تاسف در شهرستان تنکابن هم عده ای از مسئولین شهری از قبیل مسوولین شهرداری و اعضای شورای شهر و مسئولین راه و شهرسازی اقدام به پایین آوردن تابلوی اولین شهید مدافع حرم تنکابن، مالک اشتر حرم، سردار شهید محرمعلی مرادخانی کردند.

https://cdn.mashreghnews.ir/d/2018/09/11/2/2338601.jpg

 

اول از همه به بهانه های مختلف تصویر شهید را از خیابان اصلی شهر حذف کردند و حالا تابلویی که در کمربندی اصلی شهر باهماهنگی شهرداری و شورای شهر توسط فردی خیّر ساخته و نصب شده بود در مناقصه ای برای تبلیغات به فردی اجاره داده شده و تابلوی شهید را پایین آورده اند!

این درحالیست که این مسئولین بارها با حضور در منزل شهید مرادخانی به خانواده و دوستداران شهید و شهدا قول داده بودند که تابلوها بصورت همیشگی و دائمی در سطح شهر باقی بماند اما بر خلاف آنچه گفتند عمل شد.

https://cdn.mashreghnews.ir/d/2019/09/21/4/2606065.jpg

آیا جای تامل و تاسف ندارد کشوری که در جبهه اول مقاومت و مبارزه با استکبار است و ارزش های اسلامی در آمیخته با ملت و نظام است و هدف انقلاب اسلامی زنده کردن همین ارزش ها بوده باید شاهد چنین اعمالی که بوی خیانت می دهد باشیم!

ان شاء الله که این اعمال از روی جهل و اشتباه رخ داده باشد نه از روی غرض و...!

امید است که در اسرع وقت نسبت به اصلاح آنچه رخ داده اقدام شود و از خانواده شهدا دلجویی شود و الا جوانان انقلابی  شهرستان تنکابن سینه سپر کرده و آماده اند.

گفتنی است خانواده شهید مرادخانی پیشنهاد کرده اند نه تنها تصویر شهید مرادخانی بلکه تابلویی متشکل از شهدای مطرح شهرستان تنکابن در تابلوی نصبی قرار داده شود و حتی حاضرند برای ساخت و هزینه های لازم شخصا" اقدام کنند.

محمد مرادخانی(فرزند شهید) از تنکابن


کد خبرنگار : 23