تاریخ : 1398,سه شنبه 02 مهر18:24
کد خبر : 69736 - سرویس خبری : اخبار

همه رزمندگان مشمول دریافت «کارت ایثارگری» هستند



رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: طبق آمار، شش میلیون رزمنده دفاع مقدس بیش از ۴۶ روز در جبهه‌ها حضور پیدا کردند که شامل دریافت کارت ایثارگری می‌شوند.

http://www.defapress.ir/files/fa/news/1398/7/2/809795_411.jpg

سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم رونمایی از «کارت ایثارگر رزمندگان» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم با بهره‌گیری از برکات دفاع مقدس بتوانیم به اهداف و منافع ملی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه امروز از کارت ایثارگری رزمندگان رونمایی شد، گفت: در اسناد راهبردی شورای خدمت‌رسانی به رزمندگان، این کارت به رزمندگانی تعلق می‌گیرد که بیش از ۴۵ روز در جبهه‌ها حضور پیدا کرده باشند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: طبق آمار، شش میلیون رزمنده از ارتش، سپاه، بسیج، نیرو‌های انتظامی آن زمان، جهاد و آحاد ملت بیش از ۴۵ روز در جبهه‌ها حضور یافتند که شامل دریافت این کارت می‌شوند.

سرلشکر باقری بیان کرد: در یک فرآیند سه ساله کارت ایثار رزمندگان بین مشمولان توزیع خواهد شد. با وجود این کارت، هماهنگی با رزمندگان تسهیل خواهد شد و طبق قانون، خدماتی که در نظر گرفته می‌شود به رزمندگان ارائه خواهد شد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: وجه ارزشمند و مهمترین ویژگی کارت ایثار رزمندگان، شناسایی، هویت‌بخشی و ساماندهی رزمندگان است.

انتهای پیام/ 241


منبع : دفاع پرس