تاریخ : 1398,شنبه 06 مهر19:14
کد خبر : 69818 - سرویس خبری : اخبار

راه‌اندازی سامانه پیامکی «معبر» برای مشکلات مناسب‌سازی محیط شهری



مدیرکل مسکن و امور گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران از راه‌اندازی سامانه پیامکی «معبر» با موضوع دریافت و پیگیری مشکلات شهروندان در خصوص موضوع مناسب‌سازی محیط شهری خبر داد.

راه‌اندازی سامانه پیامکی «معبر» برای مشکلات مناسب‌سازی محیط شهری

خداکرم کولیوند، مدیرکل مسکن و امور گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به راه‌اندازی سامانه پیامکی «معبر» گفت: این سامانه با شماره 3000012322 توسط دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور برای دریافت و پیگیری مشکلات شهروندان در خصوص موضوع مناسب‌سازی محیط شهری راه‌اندازی شده است.

وی افزود: هم‌میهنان می‌توانند مراتب شکایات و مشکلات خود را صرفاً در این خصوص با ارسال پیامک شامل شرح مشکل، نام منطقه یا محله، شهرستان، استان و یا دستگاه اجرایی به دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور اعلام کنند.

مدیرکل مسکن و امور گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران محل دریافت پیامک‌ها را دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور اعلام کرد و گفت: پیام‌های واصله حداکثر تا 72 ساعت پس از دریافت، بازبینی و مورد بررسی قرار خواهند گرفت و پس از بررسی و تشخیص ارتباط موضوع، مراتب به دبیرخانه استانی یا دستگاه‌های اجرایی مربوطه در سطح ملی ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/


منبع : تسنیم