تاریخ : 1398,یکشنبه 07 مهر14:59
کد خبر : 69832 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

به مناسبت هفته دفاع مقدس

دیدار گروه جهادی ایثارگران بدون مرز با دو رزمنده دفاع مقدس


دیدار گروه جهادی ایثارگران بدون مرز با دو رزمنده دفاع مقدس

گروه جهادی ایثارگران بدون مرز دریک برنامه مشترک با استانداری، به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، با دو تن از یادگاران هشت سال دفاع مقدس دیدارکردند.

فاش نیوز - گروه جهادی ایثارگران بدون مرز در یک برنامه مشترک به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، در معیت مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری بوشهر و مدیر عامل کانون همبستگی فرزندان شاهد استان، باحضور در منزل دو نفر از یادگاران هشت سال دفاع مقدس درشهر بوشهر و روستای بنه گز، با خانواده این عزیزان دیدارکردند.

در این دیدارها که در فضایی معنوی و با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس همراه بود، آقایان جهانگیرمحمدی از رزمندگان پیش کسوت دوران دفاع مقدس که در ایام کارمندی در جبهه حضور یافته بود، ایثار رزمندگان را موجب عزت و سربلندی کشور دانست و برحفظ روحیه گذشت و ایثار و زنده نگهداشتن ارزش های معنوی آن دوران پرافتخار درجامعه تاکید کرد.

دیدار دوم با برادر آزاده و جانباز آقای محمدرضا علوی در روستای بنه گز استان بوشهر انجام گرفت. در این دیدار نیز آقای علوی خاطراتی ناب را از نحوه اسارت و همچنین دردها و رنج های آن دوران را برای حاضرین بازگو که به شدت آنان را متاثر نمود و نشان داد که آزادگان در راه عزت و سربلندی ایران اسلامی چه هزینه های سنگینی را در اردوگاه های مخوف رژیم صدام پرداخت نموده اند.

آقایان موسوی نژاد، مشاور استاندار و فرامرزی، مدیرعامل کانون همبستگی شاهد برنامه ریزی این دیدارها را کاری ارزشمند و وظیفه مسئولان در قبال این عزیزان را در نظام اسلامی رسالتی سنگین دانسته و بر رسیدگی و حفظ حرمت و کرامت این عزیزان در جامعه تاکید کردند.

در پایان این دیدارها به رسم یاد بود هدایا، لوح تقدیر و یک چفیه به عنوان نماد پاکی و مقاومت رزمندگان به این دو عزیز تقدیم گردید.


کد خبرنگار : 23