تاریخ : 1398,شنبه 13 مهر14:13
کد خبر : 69942 - سرویس خبری : فیلم

مسئولان پیگیر بازگشت پیکر پسرم باشند


مسئولان پیگیر بازگشت پیکر پسرم باشند

«کافیه نعمتی» مادر شهید مدافع حرم «سیدمصطفی صادقی»  اظهار داشت: پسرم کارمند انرژی اتمی بود. دو دختر داشت. پدرش مخالف اعزامش به سوریه بود. مصطفی نذر کرد و یک روز تا حرم حضرت معصومه (س) پیاده رفت تا پدرش راضی شود. من با اعزامش مخالفت نمی‌کردم، زیرا می‌دانستم به خاطر خلوص نیت و فعالیت‌هایش سرانجام شهید می‌شود.

وی ادامه داد: از طریق بسیج به سوریه اعزام شد. سه مرحله نیز اعزام داشت تا سرانجام با لب تشنه به شهادت رسید. پس از گذشت حدود ۲ سال از شهادت، هنوز پیکر او باز نگشته است.

مادر شهید صادقی در خصوص نحوه شهادت فرزندش، گفت: همرزمانش برایم تعریف کردند که مصطفی می‌خواست پیکر شهید جواد محمدی را به عقب بیاورد که مورد هدف دشمن قرار می‌گیرد و به شهادت می‌رسد. او یک ساعت قبل از شهادتش با پدرش صحبت کرده بود. یک هفته فقط مانده بود تا ماموریتش تمام شود.

بی‌تابی فرزندان شهید برای بازگشت پدر

وی با اشاره به فرزندان این شهید، عنوان کرد: دو دختر مصطفی هنگام اعزامش، پای او را گرفته بودند. عکس آن در فضای مجازی منتشر شده است. دختران پسرم چشم‌انتظار بازگشت پیکر پدرشان هستند. به مادرشان گفته بودند که چرا پیکر شهدا را آوردند، اما پیکر پدر ما را نیاوردند. مادرشان گفته بود که اگر هم پیکر برگردد، تنها چند استخوان است. دختر‌ها جواب می‌دهند که ما به همان استخوان‌ها هم راضی هستیم. از مسئولین ذی ربط تقاضا دارم که پیگیر بازگشت پیکر شهیدمان باشند. بچه‌هایش بی‌تابی می‌کنند.


منبع : دفاع پرس