تاریخ : 1398,شنبه 13 مهر16:46
کد خبر : 69945 - سرویس خبری : استان ها

یادواره شهدای جانباز نخاعی مازندران برگزار شد


یادواره شهدای جانباز نخاعی مازندران برگزار شد

اولین یادواره شهدای جانباز نخاعی استان مازندران با شکوه خاصی در مجتمع ورزشی ایثار مرکز توانبخشی جانبازان با حضور مسئولین نظامی و اداری استان، ایثارگران و جانبازان و مردم در شهر ساری برگزار شد.

فاش نیوز - اولین یادواره شهدای جانباز نخاعی استان مازندران با شکوه خاصی در مجتمع ورزشی ایثار مرکز توانبخشی جانبازان با حضور مسئولین نظامی و اداری استان، ایثارگران و جانبازان و مردم در شهر ساری برگزار شد.

این یادواره که به ابتکار و همت گروه پیگیری  و جانبازان نخاعی استان به منظور بزرگداشت 33 نفر از جانبازان نخاعی شهید این استان به سرانجام رسید، کارجدیدی بود که با حمایت و پشتیبانی استاندار مازندران، رضایی فرماندار شهر ساری که برادر سه شهید می باشد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری ها، شرکت توزیع برق، فرماندهی نیروی انتظامی، فرماندهی لشکر۲۵ کربلا، صدا و سیمای مرکز استان مازندران، پایگاه بسیج محله رودپشت (همجوارمرکزتوانبخشی) و ریاست، کارکنان و پرستاران مرکز توانبخشی جانبازان برگزارگردید.

تبلیغات محیطی یادواره از چند روز قبل در سطح شهر ساری و دیگر شهرستان های استان با تلاش و مساعدت مشاور ایثارگران استاندار، بنیاد شهید شهرستان ساری، فرماندار و شهردار ساری انجام شد و صدا و سیمای مرکز استان هم در قالب چند کلپ و خبر، برگزاری این یادواره را پوشش داد که خوشبختانه بااستقبال گسترده جانبازان، مسئولین و مردم مواجه گردید.

ضمن اینکه چند نفر از نمایندگان انجمن جانبازان نخاعی کشور به نمایندگی از جانبازان قطع نخاع کشور در این برنامه حضور داشتند و جانباز نخاعی"مصطفی پرکره" که مشاور امور جانبازان رییس بنیاد شهید محسوب می شود، پیام حجت الاسلام شهیدی محلاتی رییس بنیاد را به همین مناسبت قرائت کرد.

 


کد خبرنگار : 23