تاریخ : 1398,یکشنبه 14 مهر14:13
کد خبر : 69950 - سرویس خبری : اخبار

فراخوان مسابقه سراسری بیانیه گام دوم انقلاب «امید ولایت» منتشر شد



مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران فراخوان مسابقه سراسری؛«امید ولایت» را با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اعلام کرد.

دکتر رحیم نریمانی در گفتگو با نوید شاهد اظهار داشت: مضامین راهبردی بیانیه گام دوم را می‌توان منشور انقلاب اسلامی در آغاز دهه‌ی پنجم انقلاب اسلامی ارزیابی کرد . این بیانیه می‌تواند موتور محرکه و اقدامی مهم و سازنده برای کشور باشد که مخاطب اصلی آن یعنی جوانان؛ جمعیتی انبوه، تحصیل‌کرده، پُرانرژی و آینده‌ساز ۳۵ میلیون نفری کشور هستند.

وی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف بازخوانی و تعمق در محورهای بیانیه گام دوم فراخوان مسابقه سراسری بیانیه گام دوم انقلاب؛ «امید ولایت» را با شعار؛ «روحیه ایثارمحور و توسعه پایدار انقلاب اسلامی»برگزار می کند.

 

نریمانی خاطرنشان کرد: تقویم اجرایی این مسابقه سراسری از هفته دفاع مقدس تا روز سیزدهم آبان «روز مبارزه با استکبار» است. نحوه شرکت در مسابقه به‌صورت اینترنتی و از طریق پایگاه فرهنگی نوید شاهد www.navideshahed.com می باشد و علاقه‌مندان به شرکت در این پویش فرهنگی می‌توانند پس از مطالعه متن کامل بیانیه در این مسابقه بصورت چهار گزینه ای شرکت نمایند.

 

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با مشارکت سازمان اقتصادی کوثر، به 100 نفر از برگزیدگان این جشنواره جوایزی را اهداء خواهد نمود.