تاریخ : 1398,شنبه 20 مهر16:28
کد خبر : 70054 - سرویس خبری : ورزشی

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

مسابقه فوتبال دستی جانبازان برگزار شد


مسابقه فوتبال دستی جانبازان برگزار شد

مسابقات فوتبال روی میز جانبازان تهران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با همت باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان شهید برگزار شد.

محمدرضا عسکری - مسابقات فوتبال روی میز جانبازان تهران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با همت باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان شهید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، به مناسبت هفته دفاع مقدس، یک دوره مسابقات فوتبال روی میز دوبل به همت باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان شهید، روز پنجشنبه ۹۸/۷/۱۸ در مجموعه ورزشی شهید یگانه مخابرات(ستارخان) برگزار شد.

در این مسابقات که با همکاری مسئولین ورزشی و تفریحات سالم شرکت مخابرات تهران برگزار شد، تیم های جانبازان در ترکیبی دو نفره، با انجام قرعه کشی حریفات خود را شناختند و بصورت دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ثبت نام مسابقه از ساعت ۸ تا  ۹ صبح انجام گرفت و برای انتخاب نفرات تیم ها نیز براساس هشت نفر به عنوان سرگروه و هشت نفر دیگر هم با قرعه کشی به عنوان یار کمکی انتخاب شدند و در فضایی با نشاط با یکدیگر رقابت کردند.

در مرحله پایانی این مسابقات نیز چهار تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و در نهایت تیم جانبازان "محسن الله دادی" و "بهزاد پاکانزاد" به مقام اول دست یافتند و تیم جانبازان "سیدمصطفی حدادی زحمتکش" و "بهروز ساقی" در مقام دوم جای گرفتند و تیم جانبازان "شهبازی و محسن ضیایی" نیز مقام سوم را از آن خود کردند.