تاریخ : 1398,دوشنبه 22 مهر12:36
کد خبر : 70058 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

ماده ۳۸ برای جانبازان ۲۵% اجرا نمی شود!



از کلیه کسانی که می توانند به خاطر رضای خداوند از حق و حقوق این عده که در سراسر کشور اندکی بیش نیستند پیگیری و حقوق آنها را وصل نمایند ودل آنها و خانواده هایشان را شاد کنند ممنونیم. هر کس که این نوشته را می خواند و کاری از دستش می آید کوتاهی نکند چه از طریق بنیادشهید و چه از طریق نمایندگان مجلس و سازمان برنامه و بودجه که اگر کوتاهی کند حق الناسی به گردن خود دار

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان.

چرا حقوق جانبازان زیر ۲۵درصد از کار افتاده کلی و حالت اشتغال بنیادشهید که از بنیاد حقوق میگیرند و چندین سال هست پرونده ماده۳۸ آنها تایید شده و در بنیاد تهران می باشد اعمال نمی شود؟

مگر آنها اهل کشور بیگانه و کافر هستند که بنیاد تا این حد به آنها ظلم و ستم می کند؟

درست است که دادرسی ندارند و کسی نیست پیگیری کند، ولی طبق آیه های قرآن قیامتی هم هست! آقایان دست اندر کار، چرا به روز قیامت اعتقاد ندارید؟ بدانید همیشه زنده و سر حال و دارای پست کلیدی نیستید که حق و حقوق ما مظلومان را پایمال کنید. چون تا به حال نه برای کسی اموال و نه پست و مقامی مانده است. فقط برای انسان عاقبت به خیری می ماند و بس. چرا شما از خداوند متعال نمی ترسید؟

چندین سال هست حق و حقوق جانبازان را پایمال و آنها را نزد فرزندان و خانواده شرمنده می کنید.

خودتان با خبر هستید که عده ای این دنیا را برای همیشه ترک کردند و در دادگاه عدل الهی منتظرتان هستند تا شما را محاکمه کنند؟ آنجاست که دیگر شما دادرسی ندارید.

از کلیه کسانی که می توانند به خاطر رضای خداوند از حق و حقوق این عده که در سراسر کشور اندکی بیش نیستند پیگیری و حقوق آنها را وصل نمایند ودل آنها و خانواده هایشان را شاد کنند ممنونیم. هر کس که این نوشته را می خواند و کاری از دستش می آید کوتاهی نکند چه از طریق بنیادشهید و چه از طریق نمایندگان مجلس و سازمان برنامه و بودجه که اگر کوتاهی کند حق الناسی به گردن خود دارد!

و ما را از این شرمندگی نجات دهید. اگر کسی مرد باشد می داند عرض من چی هست. الهی هیچ مردی نزد زن وبچه های خود شرمنده نشود. آقایان و برادران، کسی که جانباز از کار افتاده کلی می باشد یعنی دیگر توان کار ندارد و با این حقوق کم و تورم و اجاره منزل همیشه شرمنده خانواده اش می ماند.

خداوندمتعال به همه دست اندر کاران و آنهایی که خدمت خالصانه می کنند عزت وسلامتی و طول عمر بدهد و در آخر فرج آقا امام زمان عج و سلامتی حضرت آقا و پیروزی رزمندگان اسلام را از ایزد منان خواستارم و از دست اندرکاران فاش نیوز خواهشمندم که این مطالب را در دید بنیاد و نمایندگان مجلس و نمایندگان تشکل های ایثارگری فراد هد.

جانباز خسته از بنیاد شهید


کد خبرنگار : 21