تاریخ : 1398,شنبه 20 مهر15:34
کد خبر : 70059 - سرویس خبری : ورزشی

بیانیه شورای هماهنگی حزب الله:

پشت پرده اصرار بر حضور بانوان در استادیوم‌های فوتبال مردان


پشت پرده اصرار بر حضور بانوان در استادیوم‌های فوتبال مردان

در آستانه ی انتخابات، جریانی در دولت برای انحراف افکار عمومی که خواستار مبارزه با فساد، شفافیت و عدالت و عملگرایی هستند، با ایجاد حاشیه و...

فاش نیوز -  شورای هماهنگی حزب الله، با تاکید بر جایگاه والای زن در اسلام و ضرورت حفظ کرامت و حرمت بانوان، جنجال آفرینی ها درباره حضور زنان در استادیوم های فوتبال مردان را اقدامی سیاسی دانسته که برای انحراف افکار عمومی از نقدهای وارده بر عملکردشان دولت وارد است عنوان کرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی حزب الله به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

1- با وجود تذکرات  مقام معظم رهبری در دیدار شهریور ماه 98 با هییت دولت که توصیه فرمودند وارد حاشیه و حاشیه سازی نشوید، بخشی از جریان افراطی حاکم بر دولت که نتوانسته است هیچ یک از وعده های خود را عملی نماید، پیوسته در حال تولید حاشیه است. مساله ورود زنان به ورزشگاه، یکی از این حاشیه ها می باشد که جریانی خاص که حاکم در دولت است،  آن را پیگیری می نماید. این جریان افراطی در حالی ژست دفاع از مطالبات زنان به خود می گیرد که در این مدت شش سال و اندی عمر دولت، یک مصوبه و تصمیم در راستای حمایت از دختران عزیز و بانوان محترم کشورمان در زمینه اشتغال، رفاه، بهداشت و درمان، بیمه و جایگاه اجتماعی زنان نداشته است. این گروه حاکم در دولت، با درگیر کردن دولت و جامعه با مسایل فرعی و حاشیه ای، سعی دارد با بزرگ نمودن مطالبه درصد ناچیزی از 5% مردم برخوردار از همه گونه امکانات و ثروت و رفاه، حضور بانوان در ورزشگاه را مطالبه عمومی مردم جلوه بدهد.

2- رفتار منفعلانه ی فدراسیون فوتبال در برابر فیفا، علاوه بر اینکه ناقض بند 24 قانون سازمان ملی جوانان که ورود زنان به ورزشگاه مردان و بالعکس را ممنوع کرده می باشد، نوعی نقض حاکمیت و استقلال و دخالت در امور داخلی کشور مستقل جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود. کوتاه آمدن به نفع قوانین ناحق سازمان های بین المللی که اکثرا تحت سلطه کشورهای غربی و دشمن ایران هستند، و نادیده گرفتن قوانین داخلی، زمینه های عقب نشینی و نفوذ های گسترده تر را در آینده فراهم خواهد کرد.

 3- نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با انقلاب مردمی به روی کار آمد، اساسش بر پایه شریعت اسلام بنا شده است. تجربه جامعه اسلامی از صدر اسلام  و همچنین این چهل سال عمر جمهوری اسلامی ثابت کرده است که هر چقدر از دستورات و قوانین صریح آن دور شویم، جامعه بیشتر به سمت فروپاشی و انحطاط می رود. حضور بانوان محترم در ورزشگاه مردان، غیر شرعی بوده و مراجع نیز با آن مخالف می باشند.

4- فدراسیون فوتبال با وجود سختگیری های امسال برای تجهیز ورزشگاه ها، هنوز سیستم خرید بلیط الکترونیکی اش دچار مشکلات اساسی است و زیر ساخت های ورزشگاه ها از نظر حمل و نقل، سرویس بهداشتی، بوفه، آب آشامیدنی و... دچار مشکلات فراوانی می باشد و تماشاگران مجبور می شوند از سرویس های غیر بهداشتی برای آشامیدن آب استفاده نمایند؛ با این وضعیت زیر ساخت ها و امکانات ضعییف ورزشگاه ها، فدراسیون فوتبال چگونه تضمین خواهد کرد که در ورزشگاه و در بین ده ها هزار مرد، حرمت و عزت و کرامت بانوان محترم حفظ بشود؟

5- در آستانه ی انتخابات، جریان اصلاح طلبان و اعتدال گرایان رادیکال که بخشی از آنها در دولت حضور دارند، برای انحراف افکار عمومی که خواستار  مبارزه با فساد، شفافیت و عدالت و عملگرایی هستند، با ایجاد حاشیه و تبلیغ پیرامون سه عنصر، مخالفت با حجاب قانونی، آزادی اینترنت هالیوودی و حضور غیر شرعی زنان در ورزشگاه ها، می خواهند دو قطبی آزادی غربی - آزادی شرعی را به جای دو قطبی های سیاسی گذشته، دنبال نمایند.

شورای هماهنگی حزب الله کشور، به این بخش از دولت هشدار می دهد که دست از سیاسی کاری برداشته و بیش از این از مردم برای رسیدن به اهداف  خود هزینه ننمایید و به مردم عزیزمان، به ویژه بانوان محترم یادآور  می شود که در گذشته ی نه چندان دور، یک شهردار، با شعار "شهر امن برای بانوان" وارد عرصه شد، ولی در عمل، همسر دوم خودش را، با شلیک چندین گلوله در حمام خانه اش به طرز فجیعی به قتل رساند. لطفا آگاه و بیدار باشید و فریب شعارها را نخورید.

والسلام و علیکم و الرحمه البرکاته


کد خبرنگار : 23