تاریخ : 1398,یکشنبه 21 مهر17:18
کد خبر : 70090 - سرویس خبری : اخبار

نمونه ای از عملیات نفوذی ها:

کارشکنی در دانشگاه‌ها علیه ایثارگران دانشجو


کارشکنی در دانشگاه‌ها علیه ایثارگران دانشجو

دشمنی با ایثارگران توسط عوامل غربگرا و ضد انقلاب نفوذی در تمام ارگان ها به وفور مشاهده می شود زیرا بخش هایی از...

امضا محفوظ -  سلام؛ در خصوص سهمیه کنکور ایثارگران بحث های زیادی مطرح است که هیچکس پاسخگو نیست. دخترم با رتبه 400 در دانشگاه بجنورد قبول شد؛ در حالیکه رتبه 600 در دانشگاه مشهد قبول شده است. در آزمون ارشد قبول شدم اما هنگام بررسی فارغ التحصیلی معلوم شد یک درس جا مانده و فارغ التحصیل نمی شوم و مجبورم انصراف بدهم و سال بعد از آزمون و سهمیه ایثارگران محروم می شوم. یقین دارم مسئول آموزش دانشگاه عمدی یک درس را جا گذاشته تا فارغ التحصیل نشوم. لذا شکایت اینترنتی هیچگونه پاسخی نداشته است.

پس از سال ها درمان تصمیم گرفتم ادامه تحصیل بدهم که با توجه به عشق و علاقه فراوان به رشته تحصیلی توانستم مقطع کارشناسی را با معدل 18/25 پشت سر بگذارم و با شوق زایدالوصفی در آزمون ارشد شرکت کردم و قبول شدم. حال با عنایت به کارشکنی مسئول آموزش دانشگاه که به علت اشکال در تعداد واحدها بارها از ایشان سوال کردم و ایشان نیز با دروغ و خیانت گفته مشکلی نداری؛ از سوی دیگر براساس قوانین، کلیه امور آموزشی دانشجویان از بدو ورود به دانشگاه به عهده اداره آموزش است اما مسئول آموزش دانشگاه می گوید خودت مسئول هستی و خواب بودی کنترل کنی! چه کسی در مقابل اینگونه کارشکنی و محرومیت از ادامه تحصیل و دلزدگی پاسخگو می باشد؟ برخی اساتید نیز در اینگونه کارشکنی همکاری دارند و نمره دانشجویان ایثارگر را کمتر از نمره واقعی اعلام می کنند و باعث مشروطی و اخراج دانشجویان ایثارگر از دانشگاه می شوند.

دشمنی با ایثارگران توسط عوامل غربگرا و ضد انقلاب نفوذی در تمام ارگان ها به وفور مشاهده می شود زیرا بخش هایی از اصلاح طلبان هیچگونه اعتقادی به دین و قیامت ندارند که همگان اینگونه افراد را دیده اند و با طرز تفکر ضد دین آنان آشنا هستند.

مطابق سیستم دمکراسی غربی، هر شخصی بتواند رای مردم را بدست آورد سایرین می بایست از دستورات منتخب پیروی کنند؛ درحالیکه فساد و عملکرد ضد ارزش مسئولان اصلاح طلب اثبات شده و مشکلات اقتصادی دست ساز و عمدی توسط عوامل نفوذی استکبار باعث مشکلات زیادی در معیشت مردم گردیده؛ اما همچنان مسئولان قوه قضاییه علیرغم اعتراف به فساد اینان، هنوز اقدامی به عمل نیاورده اند.


کد خبرنگار : 21