تاریخ : 1398,چهارشنبه 24 مهر15:20
کد خبر : 70105 - سرویس خبری : اخبار

خطاب به مسئولان و نمایندگان:

آیندگان چگونه قضاوتتان خواهندکرد!؟


آیندگان چگونه قضاوتتان خواهندکرد!؟

نه تنها جانبازان که خانواده هایشان هم بایستی عذاب بکشند و به اصطلاح هم بایستی ازدولتیان، هم ازشما نمایندگان خانه ملت! و هم از زخم زبان و نیش وکنایه های کوچه بازاری برخی از مردم در عذاب باشند!

جانبازدرد و رنج کشیده دوران دفاع مقدس - مختصری از تحمیل جنگ توسط صدام دست نشانده غرب و شرق و دفاع جانانه دلیرمردان ارتش، سپاه، نیروی های هوائی، دریائی و نیروهای مردمی را به رشته تحریر در می آوریم.

طبق آمار در طول دوران دفاع مقدس بیش از 220 هزار شهید که بخش اعظمشان از نوجوانان و جوانان سرزمینمان بودند و بیش از570 هزار مجروح نیز از عوارض ناشی از حمله صدامیان به کشورمان هستند.

درفضای مجازی دیدم که جناب جهانگیری (معاون اول رییس جمهور) افاضات فرموده که دولت تدبیر و امید دستاوردهایی داشته که ازاول انقلاب تا به  حال سابقه نداشته!

جناب جهانگیری! با چه رویی از دستاوردهایتان حرف می زنید؟ جز اینکه برصندلی هایی تکیه زده اید که پایه هایشان برروی خون هزاران شهید و دست و پاهای قطع شده عزیزان ایران قرار گرفته و بر روی آن لم داده و افاضات می فرمائید! شرمتان نمی آید که حتی به مصوبات و قوانین مصوب نمایندگان خانه ملت بی توجهی می کنید؟ صدالبته گناه نمایندگان از شماها کمترنیست، چراکه فکر می کنند شق القمر کرده اند و قوانینی برای ایثارگران تصویب نموده اند!

  خیر. حضرات نمایندگان! وظیفه اصلی شماها نظارت برحُسن اجرای قوانین و چنانچه وزراتخانه ای و بنیاد که در واقع متولی اصلی ایثارگران می باشد و در رآس آنها رییس دولت جناب روحانی اگر به مُرّ قانون عمل ننمودند باید به مجلس کشانده شوند و استیضاحشان کنید.

ولی چه می شود گفت؟ شما به اصطلاح در خانه ملت نشسته اید و نان و نمک ملت را می خورید و بعضا هم متاًسفانه جیره خوار دولت هستید!

ازکدام مصوباتتان بگویم؟ ازمصوبه درمانی ایثارگران که ازصفر تا صدش بر عهده دولت می باشد و متاًسفانه با این بیمه تکمیلی و طلائیتان، ایثارگران را با خاک یکسان کردید؟

ازتصویب 25%سهمیه استخدامی فرزاندان جانبازان بگویم که حتی 1% از آن عملی نشده است؟

از مصوبه سنوات پاداش پایان خدمت و طلب ذخیره مرخصی جانبازان و ایثارگران بگویم که خود بهتر می دانید همه جانبازان 8سال دفاع مقدس سنواتشان از مرز 30 سال گذشته است؟

از مصوبه تامین و تحویل هر 10سال یک دستگاه خودرو به جانبازان 70%بگویم که از آخرین واگذاری آن (سال79) نزدیک به 20سال می گذرد؟

«سال 87 با مصوبه هئیت وزیران دولت دکتراحمدی نژاد، مجوز واردات خودروی خارجی برای جانبازان 70% مصوب شد که اولاً آن نیز به عنوان هدیه دولت نهم به جانبازان بود و ثانیاً بیش از80% از جانبازان به خاطر بی پولی مجبور به فروش مجوز، آنهم به پایین ترین قیمت به دیگران و دلالان شدند. یعنی به نام ما و عملاً به کام از ما بهتران؛ و اگرهمان را هم ملاک قرارداده باشید 10سال از آن واگذاری هم گذشته است».

خدا از شما نگذرد که با این کارهای عوام فریبانه و شعار و مصوبه هالی توخالی، فقط مردم را نسبت به جانبازان بدبین کرده اید!

در این میان نه تنها جانبازان که خانواده هایشان هم بایستی عذاب بکشند و به اصطلاح هم بایستی از دولتیان، هم ازشما نمایندگان خانه ملت! و هم از زخم زبان و نیش وکنایه های کوچه بازاری برخی از مردم در عذاب باشند!

اگر به خدا و روز رستاخیز ایمان ندارید، لااقل به این اندیشه کنید که تاریخ درباره شماها چه خواهد گفت و چه ها خواهد نوشت.

آیندگان چگونه قضاوتتان خواهندکرد!؟

لطفا برای یک بار هم شده درخلوت خود به وجدانتان مراجعه کنید!


کد خبرنگار : 20