تاریخ : 1398,پنجشنبه 25 مهر13:28
کد خبر : 70149 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

درصدمان پایین و دردمان بالا!



رسولی - بنده جانباز ۱۵درصد شیمیایی و از کار افتاده کلی و حالت اشتغال بنیاد شهید که از بنیاد حقوق می گیرم با مدت ۱۵ماه و ده روز جبهه و کل حضور در جبهه تخریبچی بودم.

 چرا پرونده حقوق ماده ۳۸ اینجانب که ۴ سال هست تایید شده و در بنیاد تهران میباشد برقرار نمی شود؟ نزد کدامیک از مسئولین باید درد دل و حق خواهی کنم؟ آیا دادرسی در این کشور نیست که به داد من و همنوعان من برسد؟

باید با تنی بیمار و رنجور با ۴ فرزند و یک عیال چگونه با این حقوق کم زندگی کنم (زندگی که نه زنده باشم) و شرمنده آنها باشم؟

آقایان مسئول! فرق من با آن درصد بالاتر چه هست؟ متاسفانه هر دویمان بیماری صعب العلاج داشتیم که از کار افتاده کلی شدیم. ممکن هست کسی قطع عضو باشد و بتواند شغل دیگری را هم پیدا کند و من با این درصد ناراحتی قلبی و چندین بار فنر گذاشتن و عمل باز قلب که در حال حاضر قلبم ۳۰ درصد طبق مدارک پزشکی کار می کند و ناراحتی اعصاب و روان که چندین بار در بیمارستان اعصاب و روان بنیاد بستری بودم نتوانم!

 و ضایعه دیگه کمر و تنگی نخاع دارم و به علت بیماری قلبی و ریه هیچ دکتری حاضر به عمل دیسک کمر اینجانب نمی باشد. از مسئولین و کسانی که میتوانند به فریاد اینجانب برسند و حق پایمال شده چندین ساله را بگیرند کمک می طلبم. در غیر این صورت فردای قیامت و روز حساب آنها را نمی بخشم.

امیدوارم که دادرسی پیدا شود. در آخر سلامتی عظمای ولایت دادرسان واقعی و پیروزی رزمندگان اسلام را از خداوند متعال خواستارم هر چند که در این ماه یعنی مهر ماه سال جاری وعده دادند که حقمان را بدهند.


کد خبرنگار : 20