تاریخ : 1398,یکشنبه 28 مهر16:02
کد خبر : 70190 - سرویس خبری : اخبار

با حضور و سخنرانی معاون سیاسی وزارت خارجه؛

مراسم یادبود شهدای وزارت خارجه در کربلای معلی برگزار شد


مراسم یادبود شهدای وزارت خارجه در کربلای معلی برگزار شد

مراسم یادبود شهدای وزارت امورخارجه با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با سخنرانی دکتر عراقچی در کربلای معلی برگزار شد.

فاش نیوز -  مراسم یادبود شهدای وزارت امورخارجه با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با سخنرانی دکتر عراقچی در کربلای معلی برگزار شد.

برپایه این گزارش، سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه با بیان اینکه خدا را شاکر هستیم که زیارت اربعین را روزی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) کرد اظهار داشت: وزارت امور خارجه دومین دستگاه در کشور است که بیشترین شهید به تناسب جمعیت را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

وی ضمن تشکر از امور ایثارگران و مرکز بسیج وزارت امور خارجه که در برپایی موکب تمام تلاش خود را کردند یاد آور شد:
خون شهدا پشتیبان ما خواهد بود؛ لذا از پزشکان بدون مرز مجمع جهانی اهل بیت علیه اسلام که کلینیک تخصصی خود را در این موکب راه انداخته اند تشکر و قدردانی می کنم.

عراقچی با اشاره به فضیلت های روز اربعین اذعان داشت: اربعین به یک حرکت و جنبش تبدیل شده است که با خود ارتش بیست میلیونی را به همراه دارد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه ضمن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی گفت: این حرکت عظیم به برکت خون شهدا و عزیزان جانبازی است که برای باز شدن این مسیر از جان خود گذشتند.

وی در ادامه تاکید کرد: اکنون جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد؛ لذا ما مدیون خون شهدا، به خصوص مدافعان حرم و این دست رشادت ها هستیم.

عراقچی در پایان خاطرنشان کرد: از زوار اباعبدالله الحسین علیه اسلام  درخواست دارم برای ما هم که در سنگرهای سیاست خارجی کار می کنیم و این ادامه جنگ و مبارزه حق علیه باطل است، دعا کنید.

شایان ذکر است در این مراسم که به مناسبت یادبود شهدای وزارت خارجه و مدافعان حرم، با همت و هماهنگی امور ایثارگران این وزارتخانه در کربلای معلی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسمی، عضو خبرگان رهبری، دکتر حسین پناهی آذر، معاون اداری و مالی، مدیران وزارت امورخارجه، جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مرکز بسیج وزارت امورخارجه و دیگر اقشار مردم حضور داشتند.

 


کد خبرنگار : 23