تاریخ : 1398,دوشنبه 29 مهر15:46
کد خبر : 70214 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

فرزندان ما ایثارگر واقعی اند!



جانباز - شرم بر شما باد...هفت سال برای این کشور دلاورانه جنگیدم برای عزت و سربلندی خانواده و وطنم، حال امروز فرزندم که شاغل در بانک صادرات است متاسفانه بانکی که به دلیل خصوصی سازی دیگر قوانین ایثارگری را اجرا نمی کند، نیز از کمترین حقوق محروم است، گناه پسر من چیست که پدرش جانباز است و در جایی که اصل 44 است و خصوصی سازی شده دارد خدمت می کند و بعد از 4 سال هنوز قرارداد موقت است؟

...جناب آقایان نماینده شرم بر شما باد. من هفت سال برای این مملکت شبانه روز جنگیدم و شما چه می کنید؟ دو سال از لغو ماموریت آموزشی فرزندان جانباز می گذرد و آن هم با رای دادگاهی که به فرزندان ما جانبازان توهین نموده و گفته طبق آن قانون (قانون خدمت رسانی ایثارگران) فرزند جانباز ، ایثارگر نیست!!!! چرا بر دهان آن قاضی نزدید؟؟!

 اگر فرزند من که شبانه روز از من نگهداری میکند ایثارگر نیست پس چه کسی ایثارگر است؟؟ گناه فرزندان ما چیست که اسیر سیاسی بازی های شما شده اند؟

 آقای نماینده دو سال از لغو ماموریت آموزشی می گذرد و شما می خواهید آن ماموریت را برای دانشجویانی احیا کنید که در آن زمان دانشجو بودند ( دانشجویان دو سال قبل) .... و حتما ده سال طول می کشد این طرح را دوباره به عنوان حقی مسلم برای تمامی فرزندان جانباز احیا کنید؟!!!...

 اگر شما می خواهید با این کارها ایثارگران را ذلیل کنید تا برای حقوق مسلم خود از شما خواهش، تمنا و التماس کنند هرگز موفق نمی شوید و تبر به ریشه خود می زنید ....

 ما کسانی بودیم که در زمان طاغوت در برابر ظالم و استکبار به پا خواستیم و شکنجه شدیم و ناامید نشدیم و هرگز نشکستیم و التماس هم نکردیم و یک نظام محکم که توسط دنیا حمایت میشد را سرنگون کردیم و در جبهه ها نیز هشت سال ما انقلابیون جنگیدیدم... همانگونه که رسول اکرم می فرمایند ((الملک یبقی مع الکفر و لایبغی مع الظلم. حکومت با کفر ممکن است بر جا بماند ولی با ظلم نه)) ... آقایان بر سازندگان این انقلاب ظلم نکنید.. ظلم نکنید.


کد خبرنگار : 20