تاریخ : 1398,سه شنبه 30 مهر14:54
کد خبر : 70224 - سرویس خبری : اخبار

برگزاری یادواره شهید «طهرانی‌مقدم»



مدیرعامل موسسه شهدای غدیر ولایت از برگزاری هشتمین یادواره سرلشکر شهید حسن طهرانی‌مقدم ملقب به پدر موشکی ایران با عنوان «شهید اقتدار» در نیمه دوم آبان خبر داد.

https://defapress.ir/files/fa/news/1398/7/29/833227_184.jpg

محمد طهرانی مقدم مدیرعامل موسسه شهدای غدیر ولایت اظهار داشت: با توجه به اهمیت نشان اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به جهان و نمایش پیشرفت‌های صنعتی در تولید و ساخت موشک‌های دفاعی در سال‌های اخیر، ضروری است در سالگرد شهادت شهدای غدیر ولایت بویژه پدر موشکی ایران سرلشکر شهید حسن طهرانی مقدم، خصایل این شهدا در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نمایش واقعی اقتدار و معرفی مدیریت جهادی در زمان بحران‌های اقتصادی و تحریم برای نسل‌های امروز جامعه به شایستگی تبیین شود.

طهرانی مقدم در نشست شورای مرکزی برگزاری یادواره سرلشکر شهید حسن طهرانی مقدم با بیان خاطراتی از شهید به مدیریت شهدا در مجالس و مراسم شهدا اشاره کرد و حضور و گام برداشتن در این مسیر را توفیق و عنایت خاصه شهدا دانست.

طهرانی مقدم در ادامه به برگزاری این مراسم پرداخت و گفت که این ویژه‌برنامه با دو بخش یادواره سرلشکر شهید حسن طهرانی مقدم در نیمه دوم آبان در تهران با حضور همرزمان شهدا غدیر ولایت و فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مردم قدر شناس ایران اسلامی برگزار می‌شود.

در این جلسه علی‌اصغر شکری به عنوان رئیس ستاد برگزاری این یادواره و کنگره بین‌المللی علمی شهید اقتدار و اعضای کمیته‌های اجرایی منصوب و معرفی شدند.

 


منبع : دفاع پرس