تاریخ : 1398,دوشنبه 13 آبان13:30
کد خبر : 70236 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

اردوی خانوادگی بانوان جانباز نخاعی در بندر انزلی

اقدامی قابل تقدیر و ضروری برای بانوان جانباز نخاعی


اقدامی قابل تقدیر و ضروری برای بانوان جانباز نخاعی

هتل سفیدکنار بندر انزلی از ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه، میزبان اردوی تفریحی بانوان جانباز نخاعی سراسر کشور، به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران بود...

فاش نیوز - هتل سفیدکنار بندر انزلی از 19 تا 22 مهر ماه، میزبان اردوی تفریحی بانوان جانباز نخاعی سراسر کشور، به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران بود.

 به گفته آمنه احمدی مسوول کمیته انجمن بانوان جانباز نخاعی، در دیداری که در تیرماه با حجت الاسلام شهیدی صورت گرفت، درخواست این اردو مطرح شد و با پیگیری های دو ماهه و همچنین با هماهنگی معاونت فرهنگی اردویی بنیادشهید تامین اعتبار گردید.

 احمدی اضافه کرد: در این اردوی خانوادگی 40 نفره که با شعار "نشاط و سلامتی" انجام شد، 12 بانوی نخاعی که هر کدام با 2 همراه از 8 استان کشور حضور یافتند و دیگر بانوان نخاعی به علت دوری راه و زمان کوتاه این اردو نتوانستند در این برنامه حضور داشته باشند.

 مسئول کمیته انجمن جانبازان نخاعی همچنین یادآور شد: در این اردو جانباز مهرآیین، مسئول کمیته تجهیزات پزشکی و ویلچر به همراه یک تعمیرکار، از سوی انجمن جانبازان نخاعی حضور داشتند.

 مسئول هماهنگی بانوان نخاعی در ادامه گفت: در اختتامیه مراسم نیز نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان رشت، مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان، همچنین نماینده بنیاد شهید استان تهران حضور یافتند و ضمن تجلیل از بانوان جانباز نخاعی، با اهدای هدایایی از ایشان تجلیل نمودند.

 آمنه احمدی در پایان این گفت و گو افزود: این اردو در حقیقت یک ریکاوری یا توانبخشی روحی برای بانوان نخاعی محسوب می شد که امیدواریم هر ساله شاهد برگزاری چنین اردوهای تفریحی، ورزشی و درمانی در بخش بانوان باشیم.

گزارش از صنوبر محمدی


کد خبرنگار : 17