تاریخ : 1398,چهارشنبه 01 آبان13:23
کد خبر : 70248 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

مجروح بلداجی که مجروحیتش را تایید نمی کنند!



اینجانب محمد همتیار از سال ۸۸ بعداز خدمت سربازی مشغول کار خدمات CNG خودرو شدم و در کارم موفقیت های زیادی از جمله اختراع کسب کردم و مسئولیت های متعددی (مسئول انجمن صنفی CNG) داشتم.

 بنده چندین سال عضو فعال بسیج بودم و هستم تا اینکه عصر ۲۸تیر ۹۵ فرمانده گروهان گردان امام حسین (ع) با من تماس گرفتن و من را به ماموریت محرمانه ای فراخوان کردند که فردا صبح راس ساعت ۶ برای رفتن ماموریت بالباس کامل نظامی به ناحیه بروجن رفتم و از آنجا ما را به شهر بلداجی بردن و بعد از تجهیز شدن برای کنترل ناآرامی ها به داخل شهر رفتیم.

به محل درگیری که رسیدیم. جمعیت اختشاش گران چندین برابر ما بودن و به سمت ما حمله ور شدن که اکثر نیروها فرار کردن که ما هم مجبور به فرار شدیم ولی متأسفانه یکی از پاسداران ضربه شدیدی به سرش وارد شده بود و روی زمین افتاد. من که وضعیتش را دیدم به دور از وجدان و انسانیت هست که بگذارم و فرار کنم. جلو جمعیت ایستادم و قسمشان دادم که بنده خدا زن و بچه داره گناه داره میمیره ولی جمعیت چند صد نفری به سر من ریختند و من را تا نفس داشتم مورد ضرب و جرح قرار دادن و میخواستن من را آتش بزنند که در همین حین خانواده ای دلشان سوخت و من رابه داخل خانه شان بردند.

 تمام لباس هایم پاره پاره شده بود به من لباس دادن و من را به حوزه بلداجی رساندن که بدنم درد شدیدی داشت. از آنجا من را به بیمارستان انتقال دادند و در بیمارستان من را مداوا کردند که از آن موقع تا کنون روز خوش به خودم ندیدم و تحت درمان پزشک های متعددی از جمله بیماری اعصاب و روان PTSD هستم که طبق نظریه پزشک بیماری ام مزمن شده و مدت طولانی باید دارو مصرف کنم.

 چند وقت بعد که سلامتی، زندگی معیشت و کارم دچار اختلالاتی شد، مجبور شدم کارگاهم را جمع کنم از سمتم انصراف دهم و پیگیر درمانم شوم و در سپاه تشکیل پرونده دادم. ۸ بهمن۹۶ طی کمیسیون های متعدد رای جانبازی به من دادن ولی تاکنون سپاه هیچ گونه خدماتی به من نداده است و با پیگیری های متعددی که تاکنون داشته ایم هیچ نتیجه ای نگرفته ایم.

 باتوجه به اینکه من می توانستم چندوقت بعد از حادثه‌ای که برایم پیش آمد با خبرنگار بیگانه که نزد من آمد و به من قول پناهندگی کار درمان اساسی و پول را داد قبول کنم ولی دیدم من یک بسیجی عاشق وطن و سرباز آقا امام زمان (عج) هستم و این در شأن من نیست.

 حال بعد از گذشت بیش از ۳سال درتاریخ ۶ مهرماه ۹۸برایم کمیسیون گرفتند مسئول ایثارگران سپاه استان چهارمحال و بختیاری اجازه دفاع به من نداد و بدون اینکه پزشک های کمیسیون پرونده ام را مطالعه کنند همچین برخورد نادرستی با من کردند و درجواب گفتند مشکل از قبل داشته ای و هیچ ارتباطی به حادثه ندارد حق من و خانواده ام را ضایع کنند.

از شما بزرگوار گرامی خواهشمندم به موضوع اینجانب رسیدگی کنید ممنون می شوم خدا خیرتون بدهد.


کد خبرنگار : 21