تاریخ : 1398,چهارشنبه 01 آبان13:47
کد خبر : 70256 - سرویس خبری : اخبار

برگزاری نخستین دوره آموزشی سالمندیاری در کشور



نخستین دوره آموزشی سالمندیاری در کشور توسط مرکز آموزش مهارتی حرفه‌ای پزشکی پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان برگزار می‌شود.

 
نخستین دوره آموزشی سالمند یاری در کشور توسط مرکز آموزش مهارتی حرفه‌ای پزشکی پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان برگزار می‌شود.
به گزارش فاش نیوز، نخستین دوره آموزشی سالمندیاری در کشور از سوی مرکز ملی آموزش مهارتی حرفه‌ای پزشکی وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی به تصویب رسیده است و در قالب یک برنامه 100 ساعته (یک روز در هفته) توسط مرکز آموزش مهارتی حرفه‌ای پزشکی پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان به‌صورت نظری و عملی برای علاقه‌مندان با حداقل مدرک تحصیلی دیپلم برگزار می‌شود.
مباحث اصلی در این دوره در محورهای «شناخت سیستم‌های بدن انسان و تغییرات ناشی از سالمندی»، «شناخت مشکلات شایع جسمی، روانی - شناختی و اجتماعی دوران سالمندی»، «مهارت‌های لازم جهت ارائه مراقبت‌های جسمی، روانی و اجتماعی از سالمندان و بیماران مبتلا به دمانس و آلزایمر»، «شناسایی روش‌های مختلف ماساژ»، «شناخت تکنیک‌های ماساژ درمانی» و «تصمیم‌گیری در مورد انتخاب تکنیک مناسب مهارت‌های لازم جهت تصمیم‌گیری و ارائه ماساژ درمانی» ارائه می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 22418632 و یا 22415367 داخلی 101 تماس حاصل کرده و یا به پایگاه اینترنتی jmerc.ac.ir مراجعه کنند.
گفتنی است فراگیران این دوره در پایان پس از کسب شایستگی لازم گواهینامه معتبر دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/

منبع : ایثار